lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2012

Av gabby ♥ - 3 juli 2012 19:11

Hej! Idag har jag varit på Harlyckan hela dagen med Felicia och Märta, och spelat lite handboll och bara snackat och myst! Riktigt roligt, måste göras om!! :)

Nu har jag nästan precis ätit och vet inte vad jag ska göra nu. Klockan åtta är det tydligen allsång på skansen så ska se hur mycket jag kollar på det. Vi hörs imorgon, om jag inte bloggar mer ikväll (vilket jag inte tror för jag är faktiskt rikgit trött)


 

© Copyright by Gabriella

Av gabby ♥ - 2 juli 2012 13:40

 

Idag var det tänkt att jag och märta och felicia skulle träna lite handboll på harlyckan, men det blir imorgon istället! Ska träffa Sanna sen, roligt! Saknar den tjejen massor!

Idag när jag vakna så var mitt ena öga jättesvullet men det har gått ner lite men ser fortfarande helt cp ut :(

men vi hörs senare ♥

Av gabby ♥ - 1 juli 2012 18:33

notera rubriken "tycker om", alla är inte mina favoriter men jag gillar och rekommenderar dem

 

FEM FILMER

 

The Hunger Games 

 

The Twilight Saga 

 

Stolthet och fördom


Bridge to Terabithia 

 

Stepbrothers

 

FEM BÖCKER - siffran inom parentes visar hur många böcker det finns i den serien


Hur kär får man bli? - Katarina Von Bredow

 

Genom dina ögon - Stephenie Meyer

 

Döden i dina ögon (3) - Rachel Ward

 

Fallen ängel (3) - Becca Fitzpatrick

 

Beautiful Dead (4) - Eden Maguire

 

FEM APPAR


Instagram - du delar med dig av bilder du tagit samtidigt som du följer personer och de följer dig.. svårt att förklara men ungefär som twitter! 

 

Twitter - Du skriver en liten uppdatering på ett antal tecken och folk följer dig samtidigt som du följer dem

 

Song pop - Du utmanar en kompis (eller en slumpad person) och tävlar mot dem, genom att så snabbt som möjligt gissa rätt på vilken låt / grupp som spelas! Beroendeframkallande

 


Bloglovin' - Du läser inläggen från bloggarna du följer rakt i mobilen, och det säger till när det uppdateras!

 

Logosquiz - Du gissar vad olika företagsmärken heter!

 

 

 

 

Av gabby ♥ - 1 juli 2012 18:24

 

exakt ett år sedan jag tog denna bilden idag

 


Förlåt för att jag inte har bloggat, men i fredags var jag ju hos frissan, klippte och slingade håret och sen vart jag med emma, vi var först på stan och sen hängde jag med henne hem. När jag kom hem från henne sen på kvällen så kom mina kusiner och strax efter det min farmor och farbror. Igår var vi på släktträff, roligt! Sen på kvällen spelade vi spel och skojade och sånt haha :). Idag åkte alla hem, och jag har blivit sjuk... Näsan rinner och är helt hängig! Uschh

Har precis kollat på en film (Love and other drugs) och jag antar att jag ska se en till. hörs


Av gabby ♥ - 1 juli 2012 18:04

Jag ändrar lite i fototävlingen, idag skulle ju vara sista dagen att skicka in bild men jag är sjuk och orkar inte resa mig upp till datorn där jag har bidragen, sorry. Som det ser ut nu så lägger jag alla bilderna imorgon, annars i övermorgon... ja ni förstår. 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards