lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2012

Av gabby ♥ - 15 juli 2012 19:52

Hej! Sitter vid den nya datorn och lyssnar på musik samtidigt som jag kollar på Daisy när hon busar. Hon är helt underbar! Inte ett dugg rädd eller blyg eller något, väldigt nyfiken, jätteglad, och busig! Sen har hon sina stunder där hon är helt lugn och myser jättemycket. Min dröm har äntligen gått i uppfyllelse!! Ni får ingen bild (eller kanske från arkivet) för jag har inga bilder i denna datorn och jag har varken laddat in bilderna från kameran eller lärt mig hur man lägger in bilder från telefonen, hihi. Så ni får se imorgon. PUSS FRÅN VÄRLDENS LYCKLIGASTE.


 

längtar inte alls till sommaren när jag ser denna bilden från mallorca..

Av gabby ♥ - 14 juli 2012 22:32

Hej! Igår kom jag till märta vid fem ungefär, vi spelade lite sims och sen kom felicia så fortsatte vi med det, sen såg vi film osv. Satt uppe och bara pratade från klockan tolv till klockan fem i morse, haha! Helt oväntat och inte alls likt mig men det var riktigt mysigt och jag är glad att jag har de som vänner ♥

Vaknade elva idag och stack hem till felicia, vi hade vattenkrig och sen åt vi bär och frukt och spelade gitarr! Sen när jag kom hem hade mamma tagit hem en macdator som jag ska få och har suttit och försökt fixa internet och sånt men det vill inte funka av någon konstig anledning... Nu ska jag gå och lägga mig och ta igen de timmar jag missade, för imorgon är en stor dag.. vi hämtar Daisy klockan tio redan!   åååååh längtar.. Gissar att det kommer HUNDRATALS bilder den här veckan hihi! puss, hörs imorgon (och då är jag inte en vanlig tjej utan hundägare haha) ♥

   


SOMMAR

Av gabby ♥ - 13 juli 2012 14:57

Hej! Har nyss duschat och gjort mig iordning och har smått börjat packa till ikväll. Jag, Märta och Felicia ska sova hos Märta ikväll, ska bli riktigt mysigt! Vet inte vad vi ska göra men vad vi än hittar på så blir det roligt! :)

Har inget att säga, mer än att vi får se om jag bloggar innan jag åker. Vet inte om jag uppdaterar där (tror inte det) annars får ni ha det så bra! Vi hörs imorgon om inget annat. puss ♥


 

Av gabby ♥ - 12 juli 2012 11:56

Hej, får bli ett snabbt inlägg. För snart kommer Sanna (L) hit så ska vi ha filmmaraton haha! Passar ju perfekt i detta vädret. Sanna har med sig några filmer och sen har ju vi här hemma också så dagen kommer spenderas framför tv med filmer i alla olika kategorier. Mysigt! 

Av gabby ♥ - 11 juli 2012 14:44

              

Idag har jag inte gjort någonting, jo, varit och handlat på lidl. Men annars ingenting, ska nog snart se på en film eftersom jag ändå inte kommer göra någonting resten av dagen. Har ändå inte känt mig på topp heller idag, har känt mig lite snuvig men det kan ju också vara allergi.. detta blev ett ointressant inlägg men ville bara uppdatera. puss


följ mig på instagram! 

@medinare  :)

Av gabby ♥ - 10 juli 2012 21:30

Ser att statistiken höjts sig lite i dagarna, härligt!   

Av gabby ♥ - 10 juli 2012 21:15

   

Idag har jag spenderat mesta delen av dagen med de här finisarna! Vi var som sagt på harlyckan och hade "picnknick" haha. Vet inte riktigt om man kan kalla det för just det men mysigt och roligt var det iallafall! Kom hem vid strax innan sex, och har hunnit äta lite och sånt. Nu har jag inget annat att göra så hade tänkt krypa ner i min mysiga sackosäck och kolla på film :). puss

Av gabby ♥ - 10 juli 2012 12:50

Hej! Vid halv två idag cyklar jag och ebba till harlyckan för att ha picknick (hur det nu ska gå i detta vädret) med Märta, Felicia och hennes kompis! Ska bli roligt och mysigt även om vädret inte är så roligt. Har inte riktigt något att skriva nu så vi hörs senare ikväll :)

 

hahah guuuud va gammal bild

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards