lifeisgreen

Alla inlägg under januari 2012

Av gabby ♥ - 16 januari 2012 18:35

Hej! Kom nästan precis hem från handbollen, och ska strax hoppa in i duschen. Skola idag, som vanligt, och nu ska jag som sagt ta en dusch för andra gången idag, hehe. Duschade imorse men tänkte ju inte på att jag hade träning ikväll... aja, vi hörs imorgon, kanske inte direkt efter skolan eftersom jag skulle va med Sanna och vet inte hur länge det blir, sen skulle kanske jag, mamma & pappa på bio, men vi får se. pusshaj

Av gabby ♥ - 15 januari 2012 14:01

bild sen sommaren..   

Har visst glömt bort bloggen! Iallafall, orkar inte berätta om alla dagar.. Igår slappade jag och sen stack jag och pappa ner till stan och mötte upp mamma från jobbet och efter det gick vi till Waynes Coffe och åt scones, gott! Sen på kvällen bara myste vi , satt och läste osv. Fanns ju typ inget roligt på tv! Idag har det inte hänt så mycket, läst lite och fixat mig. Snart ska jag på julgransplundring hos Liv men innan det ska jag nog äta något litet. Skulle egentligen på bio idag hela familjen för jag har biobiljetter som går ut snart (som jag fick i jultidninggrejsimojset för något år sen) men det fanns inga roliga filmer som går. Så vi skiter i det, kanske tar det någon dag i veckan istället. När jag kommer hem har jag tänkt göra lite läxor och sen får vi se vad som händer. pöss

Av gabby ♥ - 10 januari 2012 19:58

skit också.. sa ju till pappa att jag skulle gå och lägga mig när bolibompa slutat.. aja, godnatt då...

Av gabby ♥ - 10 januari 2012 17:35

Hej, igår var det ju skola och efter det var det träning, rätt rolig eftersom alla var duktiga och klarade det vi gjorde. Sen idag fick jag gå vid halv tolv för jag skulle till tandläkaren.. Sen gick jag och mamma rundor på stan för det var inte lönt att gå tillbaka till skolan eftersom det tog rätt lång tid hos tandläkaren. Vi åt kebab iallafall, och sen fick jag en mössa, vantar, en tröja som jag ska dela med mamma och sen fick jag lite småsaker från lagerhaus. sen köpte jag en tröja från Gina och ett spel på Lagerhaus eftersom jag hade presentkort där. Efter det fikade vi på Waynes Coffe. Nu ska jag se om det finns några läxor att göra, sen äter vi nog (fastän jag är proppmätt) och sen slappar jag antagligen! ni får ha det så bra, så ses vi imorgon efter gitarren, puss! ♥

 

Av gabby ♥ - 8 januari 2012 15:57

Hittade ett par snygga tröjor som jag köpte igår på Lager 157 och sen åkte vi som sagt vidare till våra kompisar i Tånga. Mysigt var det, var inte hemma förrän vid tolv så gick och la mig strax därefter eftersom jag måste "vänja" mig nu och gå och lägga mig tidigare och vakna tidigare eftersom skolan börjar imorgon. Riktigt segt att många har studiedag imorgon men inte vi.. Iallafall, var ute och gick med familjen en lång runda innan och nu sitter jag och kollar runt på olika sidor. Nu när skolan börjar igen kan jag inte lova att jag kommer uppdatera bra, eftersom lärarna dränker oss i läxor och prov.. Imorgon börjar handbollen igen och på onsdag gitarren, nice! ha det bra, ska försöka blogga minst en gång till idag, puss! ♥

gammal bild  

Av gabby ♥ - 7 januari 2012 13:01

Hej. Igår kväll spelade vi som sagt bowling ju. Gick rätt bra för mig, gjorde 5eller6 strikar och jag vann en serie iallafall. Idag ska vi iväg till kompisar men först ska vi till Lager 157 eftersom det ligger på vägen dit. Blir ingen bra uppdatering idag, vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll. Ni får ha det så bra, puss!

Av gabby ♥ - 6 januari 2012 15:45

Somnade strax efter två igår efter att ha sett båda filmerna och läst ut min bok och så väckte mamma mig elva idag. Har bara slappat idag men klockan sex idag blir det bowling för familjen och efter det äter vi där. Mysigt! Har inget jag orkar berätta om, så vi hörs ikväll eller imorgon. ♥

   

Av gabby ♥ - 5 januari 2012 18:09

Sannisen stack nyss och nu sitter jag och kollar igenom bilderna vi tog idag. Tack för dagen sötis! ♥

Pappa kom också hem med två filmer innan, hyrde ju Halvblodsprinsen igår kväll ( HP ) och idag kom han hem och hade hyrt med sig Dödsrelikerna (1&2). Så i helgen blir det maraton, hehe! Nu ska jag läsa, började på ny bok igår och har snart läst ut den med.. Undra vad jag ska läsa då?.. Snart går nog pappa eller mamma iväg och köper pizza så ser vi den framför en av filmerna, myyys! Hörs sen ♥

älskar dig!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards