lifeisgreen

Alla inlägg den 4 augusti 2011

Av gabby ♥ - 4 augusti 2011 20:55

Sitter och lyssnar på en låt som jag har haft på huvudet exakt hela dagen utan exakt någon anledning? Håkan Hellström - En Vän Med En Bil

Ska se nån film som går på sexan ikväll nu klockan nio, kommer inte ihåg vad den hette men det var någon med Adam Sandler, så hoppas den är rolig? Men iallafall, tror detta är det sista inlägget för idag, har suttit vid datorn alldeles för mycket idag när det varit ganska fint väder ändå. Men iallafall får se vad jag gör imorgon Linda ville va någon dag i veckan så vi skulle nog höras lite imorgon, men aja ha en bra torsdagskväll (för det är torsdag va?) så hörs vi imorgon. puss

 

Av gabby ♥ - 4 augusti 2011 18:45

INGEN ANMÄLER SIG TILL FOTOTÄVLINGEN?! SIST JAG HADE VAR DET JÄTTEMÅNGA SOM VILLE VA MED VAD HAR HÄNT NU? FÅR JAG INTE IN FLER BIDRAG LÄGGER JAG NER TÄVLINGEN OCH DET VILL JAG EGENTLIGEN INTE.


Var nere på stranden ett tag för ett tag sen, nä det lät lite konstig hehe men efter stranden åkte vi till coop och handlade lite och nu sitter jag här och lyssnar på musik. Lyssnar på sötisen Ulrik! Nu ska jag snart läsa lite bloggar sen ska jag nog gå ut och fotografera lite. Fotade iförrgår behövs lite nya bilder tycker jag hör av mig senare puss

 

Av gabby ♥ - 4 augusti 2011 18:37


Jag är med och tävlar hos Jylice & Fanny om en goodiebag
!

Varför är inte du också med? 



/ kram gabriella



Av gabby ♥ - 4 augusti 2011 12:02

Ska strax göra mig iordning sen får vi se om vi sticker ner till stranden eller inte. Ska höra med pappa om vad han tycker. Ebba skulle nog också ner så då kanske vi träffas lite där. hejjjjdå

 

Av gabby ♥ - 4 augusti 2011 11:58

  gammal mobilbild.

Av gabby ♥ - 4 augusti 2011 11:19

Hej! Vaknade många gånger i morse, och somnade om osv. Hade en så verklig dröm! Vi var typ på klassresa i något sånt konstigt land? Och så träffade vi Robert Pattinson och Kristen Stewart, haha riktigt verkligt? xd nejmen den kändes så. Men guud vad roligt om det hade hänt på riktigt? hehe. Idag verkade först som om vi skulle ner till stranden, men sen nyss kollade jag ut och då blåste det jättemycket så jag vet inte? får helt enkelt se. Förresten så är Ebba hemma igen så jag ska dampa med sms till henne nu. Bloggar mer sen, puuuuss ☺

   bäääästa boken typ

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards