lifeisgreen

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av gabby ♥ - 26 augusti 2011 22:06

Eftersom jag är så seg på detta så kör jag alltihop med detsamma! 


9: En plats du skulle vilja besöka.

Sydafrika & åka på safari! bild från google.se

 

10: En bild på dig & någon du har oförglömliga minnen med.

   saknar det. 

11: Något som påminner dig om gamla tider.

 

12: Två bilder sen du var liten.

   

13:En bild sen i somras

 

14: Tre saker du inte gillar

orkar inte leta upp bilder , har ju inte så många här..

men..

1)mördarsniglar, HATAR dem.. plus att jag inte vågar söka bild på de på google ..:(

2)falska vänner .. 

3)att varje gång jag behöver nysa ska det va vid ett pinsamt tillfälle till exempel i klassrummet när det är knäpptyst eller i en folkmassa. 


15:En vän du aldrig kommer glömma.

 

16:Någon/några du alltid har roligt med.


     

17:En person som du älskar.

       

18:Din favorit plats.

hemma. och i Mexico.


19:Någonting du saknar.

   att vara liten.

20:En bild på en person som alltid gör dig glad.

 

21:Den nyaste bilden på dig själv

   tagen för kanske två timmar sen.. 

Av gabby ♥ - 26 augusti 2011 20:59

TYCKER ALLA SKA LYSSNA PÅ SÖTNOSEN ULRIKS NYA SKIVA! 


ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKA ♥♥♥♥♥ 

Av gabby ♥ - 26 augusti 2011 19:36

 

Nu har morfar och yvonne kommit och jag har snackat lite med de och sånt, även nördat lite spel på min mobil. Ska se om tacosen är klara snart, åt ingen macka innan, eftersom jag kom på att vi skulle äta strax efter det. Ville bara uppdatera. Nu ska jag sätta min mobil på laddning sen ska jag knäppa några schyssta kort. Ha det gött, c'ya! ♥

Av gabby ♥ - 26 augusti 2011 17:10

Hej, skolan idag var helt okej, lite jobbigt att gå ändå rätt länge idag när det är fredag, i sexan slutade vi ju liksom vid tjugo i ett! Men jaja, som sagt helt okej. Åt lite när jag kom hem, tittade på tv och nu sitter jag här. Ska strax gå ner och ta en till macka eftersom jag fortfarande är hungrig. Senare ikväll kommer morfar & hans fru. Så ingen bra uppdatering tyvärr. Imorgon ska vi förhoppningsvis på kräftskiva hos svenssons. Nu måste jag verkligen ta en macka, ska försöka slänga in något inlägg senare ikväll också, ha det så bra, puss! ♥


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards