lifeisgreen

Alla inlägg under augusti 2011

Av gabby ♥ - 21 augusti 2011 17:38

Har haft väldigt tråkigt första gången på länge idag, faktiskt. försökt vara rolig och påhittig och fotat lite i trädgården, men har ingen fantasi alls? Orkar heller inte ringa någon eller sånt, så jag får väl skylla mig själv. Sitter just nu och lyssnar på min stereo som har dålig täckning, eftersom vi inte har köpt några högtalare till datorn, än. Får väl se till att fixa det i veckan, känns så tomt utan musik som spelas. Känns också så himla ensamt att själv sitta och sjunga, haha. Imorgon är det skola igen, tror vi skulle börja efter schema då. Känns konstigt att säga, men just nu känns det ändå roligt att gå i högstadiet, men det lär väl ändras sen när vi får tusen läxor haha. Nu ska jag tvinga mig själv att hitta på något att göra, helst ute eftersom det är så fint väder! Hörs sen ikväll, puss! ♥


 

Av gabby ♥ - 21 augusti 2011 13:54

Hej! Sitter nu och äter Ahlgrens bilar och har allmänt tråkigt. Om ni vill träffas så bara smsa, ni som har mitt nummer då. Har varit ute och tagit lite bilder men inget roligt när man redan har fotat alltihop. Aja, får se vad som händer förövrigt idag. Nu ska jag läsa lite bloggar, puss & kram ♥


   nu har jag åtminstone en bild jag tagit själv på denna datorn.........

Av gabby ♥ - 21 augusti 2011 11:54

Godmorgon! Sov länge idag, skönt. Idag vet jag inte vad som händer, ska nog bara mest ta de lugnt, chill! Uppdaterar mer senare när jag har något vettigt att skriva om, puss ♥

   Har fortfarande inga bilder på denna datorn, får se till att ta några schyssta kort och ladda in! ;)

Av gabby ♥ - 21 augusti 2011 01:09

Orkar inte blogga mer idag, är sjukt trött. Så hörs imorgon, puss & godnatt. ♥


liten bild från Google, har ju inga här...... hahah  

Av gabby ♥ - 20 augusti 2011 22:12

Hej! Bakken idag var sjuuuuuuuuukt rolig! Åkte massor, och älskar verkligen hela laget! Gick mest med Liv och Ida i början, men sen bara med Liv. Orkar inte skriva allt vi gjorde utan kan bara göra en liten sammanfattning, DET VAR SKITKUL! Vann massa grejer, Kaninöron som blinkar, två gosedjur och en nyckelring. Bilder kommer sen, haha!

Kom hem vid tio ungefär. Och under dagen vi var borta hade min pappa åkt och hämtat den nya 'widescreen'en (stavning? xd) så sitter vid den just nu, jätteglad! Bloggar nog mer senare, för nu ska jag äta köttbullsmacka. puss ♥


   har inga bilder så får bli en i repris.

Av gabby ♥ - 19 augusti 2011 22:39

har kollat klart på filmen, ätit god mat och kom nu nyss ut ur duschen. filmen vi hyrde hette 'due date' och den var jättebra & rolig! Älskar han skådisen som är med i den!

Imorgon blir det Bakken med världens bästa lag, kommer bli sjukt roligt! :D Kommer åka Uppskjutet, Ulven, Träbanan, Tornado och alla andra roliga. Vi åker rätt tidigt och kommer hem sen på kvällen så det blir tyvärr ingen uppdatering imorgon, möjligtvis på kvällen men det beror på hur trött jag är, om jag orkar alltså. Nu ska jag föna håret och sen ska jag nog lägga mig i min sköna sackosäck och läsa. ha det bra, puss hej! ♥

   dålig bild från partille cup på ida och mig. haha. 

Av gabby ♥ - 19 augusti 2011 18:59

Myskläder på, film hyrd, drive-in pizza köpt, godis köpt, det är dags för fredagsmys! ♥


-bloggar mer senare ikväll.

Av gabby ♥ - 19 augusti 2011 15:59


  - Jag hatar kaviar.

- Jag är allergisk mot mögel.

- Jag skrattar asmycket när frihetsgudinnan blir vält av en banan i 'Det regnar köttbullar'.

- Jag gråter varje gång jag ser E.T

- Jag har alltid sagt enda sedan jag var liten att jag var en sköldpadda som hette Kurt i mitt förra liv.

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards