lifeisgreen

Alla inlägg under augusti 2011

Av gabby ♥ - 26 augusti 2011 19:36

 

Nu har morfar och yvonne kommit och jag har snackat lite med de och sånt, även nördat lite spel på min mobil. Ska se om tacosen är klara snart, åt ingen macka innan, eftersom jag kom på att vi skulle äta strax efter det. Ville bara uppdatera. Nu ska jag sätta min mobil på laddning sen ska jag knäppa några schyssta kort. Ha det gött, c'ya! ♥

Av gabby ♥ - 26 augusti 2011 17:10

Hej, skolan idag var helt okej, lite jobbigt att gå ändå rätt länge idag när det är fredag, i sexan slutade vi ju liksom vid tjugo i ett! Men jaja, som sagt helt okej. Åt lite när jag kom hem, tittade på tv och nu sitter jag här. Ska strax gå ner och ta en till macka eftersom jag fortfarande är hungrig. Senare ikväll kommer morfar & hans fru. Så ingen bra uppdatering tyvärr. Imorgon ska vi förhoppningsvis på kräftskiva hos svenssons. Nu måste jag verkligen ta en macka, ska försöka slänga in något inlägg senare ikväll också, ha det så bra, puss! ♥


 

Av gabby ♥ - 25 augusti 2011 21:17

Hej! Efter skolan var jag så seg att jag inte orkade blogga. Och sen kom Ida till mig gså gick vi bort till träningen. Jätterolig träning idag! Fick en ny hjälptränare, som verkar jättebra, och förövrigt var träningen jätterolig! Inga sura miner, bara skratt & handboll. Sen när jag kom hem åt jag våfflor och sen hade mamma köpt högtalare till min dator, TACK SÅ MYCKET MAMMA!  

Så nu lyssnar jag på hööög musik instängd på mitt rum. mysigt!

Imorgon är det skola och börjar 10 över 8, och slutar nog halv tre tror jag. Bloggar självklart efter det, för sen är det heeeeeeelg! :D

Nu ska jag plugga NO, för jag kom precis på att vi hade några sidor man skulle läsa tills imorgon, ooops.. jaja, hörs imorgon, puss! ♥

   gullig bild på mig och sanna från igår! 

Av gabby ♥ - 24 augusti 2011 21:44

Hej! Har nu kollat på tv och myst lite med familjen. Efter skolan stack jag, sanna och ebba till coop och sen stack jag och sanna hem till mig. Vi kollade lite på tv och åt lite, och sen gick vi ut och fotade lite och var ute rätt länge faktiskt. Sen gick vi in igen och satt lite vid datorn och sen skjutsade vi hem Sanna. Tack för dagen, det måste göras om, hade riktigt kul! ♥ Efter det åkte jag och pappa till coop igen och handlade och sen gick jag och mamma ut och joggade/powerwalkade. Imorgon är det skola och slutar samma tid som idag, strax efter tre. Sen är det ju träning så vi får se om jag bloggar något mellan där. Men tror det. Nu ska jag ta fram kläder tills imorgon, sen ska jag sova, är jättetrött på morgnarna så måste nog gå och lägga mig lite tidigare... puss!

  gammal bild.

Av gabby ♥ - 24 augusti 2011 20:06

Hej! kom precis in från en 30-minuters lång powerwalk med mamma, skönt att röra sig lite! Nu väntar duschen, bloggar mer efter det. puss! ♥

Av gabby ♥ - 23 augusti 2011 16:43

Hej! Skolan idag var rolig. Minus att vi börja åtta, och jag var jättetrött imorse men jaja. Idrotten var jättekul, vi körde brännboll. Imorgon börjar vi 8.20 tror jag, och slutar nog 15.10 tror jag det stod på schemat. Har fortfarande inte fått schemat, dåligt! Efter skolan är jag nog med Sanna. Annars vet jag inte. 


Sen ikväll ska jag på handbollsmöte och efter det ska jag göra kinesiska läxan och en sak i svenskan som vissa inte hann färdigt med idag. Så bloggar nog inte mer idag, men bloggar såklart imorgon. puss & ha det bra, ♥


   

ojojoj vad gammal bild!

Av gabby ♥ - 22 augusti 2011 19:18

Hej! Skolan idag var helt okej, glömde penna och sånt några gånger och visste inte vilka klassrum vi skulle ha men sånt händer ju de första dagarna när man har nytt schema och inte ens fått det än? Efter skolan stack jag till träningen med Ida och den var jätterolig! Imorgon är det klubbmöte eller vad det heter, men inte förräns på kvällen så bloggar nog efter skolan tror jag. Börjar åtta imorgon, bläääääää. Fick även en läxa till imorgon, där man skriva olika sätt att kommunicera på. Är nog snart klar men kände bara för en liten paus. Nu ska jag återgå till läxorna sen ska jag äta så vi får se om jag bloggar mer idag, annars ha det bra! puss ♥

 

Av gabby ♥ - 21 augusti 2011 21:47

Har varit ute med Ebba lite i någon timme under kvällen, men ingen ville va med haha så vi stack in igen. Nu har jag nyss spelat sims och ska nu ta fram kläder tills imorgon. Imorgon startar träningen upp igen så bloggar nog efter den, om jag hinner så bloggar jag självklart efter skolan, men får se om jag orkar då. ha det bra, puss! ♥


   bild ni sett innan

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards