lifeisgreen

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 21:44

Björn Ranelid var S Ä M S T !

Har lagt upp grattisvideon till ulrik på hans logg men det verkar som om det inte gick och kolla här på bloggen? får se om jag kan länka det på något vis. Nu sitter jag och Märta i totalt mörker , och instängda på mitt rum. Fråga oss inte varför. Ska nog strax gå ner i källaren och bädda i ordning osv. Sen kollar vi väl på en film, antar jag. Vet inte om jag orkar blogga mer idag, men vi får se. Annars hörs vi imorgon. Tjofadderittan rej!

 

känner mig otroligt het på första bilden

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 17:37

Hej sitter just nu med Märta. När hon kom så åt vi, sen spelade vi lite rock band med resten av familjen. Efter det fjantade vi lite och spelade in några videos hahahhaha ,kanske kommer upp någon enstaka! Nu ska vi ladda in de i datan, sen laddar vi inför Mello med godis och läsk och annat "nyttigt"! Hörs sen , puss!

 

hahah väldigt snygga, hmm....?

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 14:49

  

-har ingen annan bild- 


Fick precis ett mess från märta att hon åker snart, och innan dess ska jag hinna äta, haha! Men maten är klar vilken sekund som helst och jag har städat mitt rum så det ser åtminstone lagom fint ut., hunnit duscha och t.o.m bytt i buren åt mitt kära marsvin. Helgen kommer bli awesome, med massa nya bilder och en video där jag och märta sjunger (hahahahahaha!) bara för att märta la ut en status 'om femtio gillar lägger vi ut en video där vi sjunger ;ss

Men ja, ska sluta babbla och gå ner och äta nu, puss! bloggar mer sen.

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 12:25

...med statistiken? För några dagar sen gick det bara uppåt men nu bara sjunker den totalt. Bloggar jag för lite? För dåligt? Säg till isåfall! Och tipsa gärna min blogg till andra, går gärna med på länkbyte och bloglovin'byte!

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 12:07

(igår när jag postade inlägget så var klockan inte tjugo i nio, utan jag glömde publicera och skriva klart inlägget så egentligen var klockan lite innan tolv, så ni vet haha!)


Dagens planer är att eventuellt gå ut i garaget och träna lite på mammas och pappas crosstrainer, duscha, äta och städa på mitt rum och fixa lite grejer, sen kommer Märta någon gång strax efter tre. Sen sover hon här och vi kommer ha det mysigt med godis, film och melodifestivalen. Göttans! Nu ska jag klä på mig då jag fortfarande sitter i pyjamas, seg nummer ett härja! hörs mer under dagen, puss!


 

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 11:41

GRATTIS ULRIIIIK! Idag fyller världens bästa och underbaraste kille 18 år! Därför kommer jag vara lite extra glad och hyper och allmänt jobbig idag, haha! Älskar hans låtar och hela han! Kommer ihåg hur jag fastnade för honom, hörde hans låt 'en vanlig dag' typ i början av 2011, och tyckte han hade en riktigt bra röst, lyssnade på fler låtar och det var mest i början av sommaren 2011 som jag verkligen fastnade för honom och nu är jag helt beroende hahaha! Tycker inte att han är en helt vanlig artist, han är ju rätt ung och så skriver han sina låtar själv och texterna har någon betydelse. På Hbg-festivalen när han kom dit var jag alldeles till mig, men hamnade för långt bak för att kunna ta några bra bilder. Nu hoppas vi att han kommer till hbg festivalen i år också, så ska jag stå längst fram!

 Återigen, GRATTIS världens bästa!

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards