lifeisgreen

Alla inlägg under februari 2012

Av gabby ♥ - 9 februari 2012 20:34

Hej. Kom hem från träningen strax efter sju. Riktigt rolig träning idag, dock sprang jag nästan tills jag inte kunde stå upp längre och sen fick jag en blåsa på min stortå, som gör ont bara jag sätter ner foten i marken.. Men nog om det. Efter det har jag hunnit med att duscha, äta, städa på mitt rum och spela lite på mammas mobil (hehe). Imorgon är det äntligen fredag och sen helg, wehoo!      s

Bloggar när jag är hemma från skolan imorgon, vad jag kommer ihåg har jag inget bestämt. Nu ska jag ta fram idrottskläder tills imorgon, pusshej

     

Av gabby ♥ - 9 februari 2012 16:29

Hej, nu sitter liv hos mig och vi har nyss käkat glass. Liv hälsar  att jag inte ska glömma att ta upp att vi även åt mackor, kräm och mjölk osv. Nej inte osv, säger liv. Bara det ! Bra. Bra. NU RÄCKER DET! Vi ska strax (eller om en och en halv timme) sticka till handbollen och träna! !!!!!! från liv. Bloggar när jag är hemma igen, :) 

Förresten jag vill veta vad ni tycker om "lika som bär" :)









     

Erik Grönwall & Kalles Kaviar

Av gabby ♥ - 8 februari 2012 21:46

Godnatt. Går och lägger mig nu, är riktigt trött. Har lite ångest över att jag bara segat framför datorn hela kvällen istället för att plugga till matteprovet imorgon, men känner ändå att jag tror det kommer gå bra. Vi håller tummarna! Imorgon efter skolan hänger liv med hem och sen sticker vi och tränar. Bloggar nog efter det. pussokram

medinare@instagram - föööölj  

Av gabby ♥ - 8 februari 2012 18:16

Sitter och snackar skype med Sanna nu, och hon hostade precis riktigt mycket, haha. Hemvägen från skolan riktigt kul idag, jag och ebba cyklade hem, och helt plötsligt bara ebba säger 'ska vi slira?' och kör över isen, och så bromsar hon och helt plötsligt så bara ligger hon på marken och kommer inte upp för hon skrattar så mycket! Asså jag skrattade så mycket så jag var tvungen att sätta ifrån mig cykeln, HAAHAHAH!

Men iallafall, var på gitarr innan och nu sitter jag här. Har matteprov imorgon och sen är det fredag och därefter helg. ULRIK NÄRMAR SIG! haha.

Ja, vi hörs!


   

VILKEN HEADER SKA JAG HA?!?!!? sanna gullet har gjort de två sista ;*  

Av gabby ♥ - 8 februari 2012 18:08

Kom på en sak jag skulle starta, genom att kolla på wilmas blogg, att jag hade tänkt starta upp en ny sak att göra för att få bloggen roligare, nämligen lika som bär!

Det innebär att någon dag i veckan kommer jag lägga upp bilder på personer (oftast kändisar) som jag tycker är lika. Ni kommer få kommentera också, om det är någon ni tycker är lik, vad sägs om detta? Denna gången vill jag att alla som ser detta inlägget ska kommentera vad ni tycker eller ett tips på personer som är "lika som bär". 


Börjar redan nu,

 

Jag tycker att Tom Cruise i Mission Impossible och Peter Facinelli i Twilightserien är riktigt lika. Vad tycker ni?  

Av gabby ♥ - 7 februari 2012 18:42

Hej. Sitter just nu och skypar med Nisse! Idag i skolan redovisade jag och det gick väl bra tycker jag, sen efter skolan var jag och ebba ett tag och fjantade oss som vanligt. Snart ska jag väl ta tag i svenskan, skulle skriva något sånt papper om hur det kändes att redovisa tills imorgon haha? Aja, imorgon är det gitarr och kom nyss på att jag måste träna på det också... Klockan åtta är det Top Model Sverige, haha töntigt men roligt tidsfördriv. Håller även på med en header som jag kanske ändrar senare ikväll. Ha det gött! 

GE MIG SOMMAR?!  

Av gabby ♥ - 6 februari 2012 18:12

Hej, Kom precis innanför dörren efter att ha tränat. Snart kommer nog Sanna och hämtar sin skåpnyckel, hon lämnade ju den igår för att jag skulle ta hem hennes mattebok till henne, eftersom hon är sjuk den stackarn. Krya på dig hjärtat!

Efter det ska jag ta en dusch, sen ska vi äta lite gulaschsoppa och efter det ska jag och mammi kolla på mammor och minimodeller. Ska va med Ebba imorgon, så vet inte om jag hinner blogga efter skolan. Vi hörs när vi hörs! posshaj

från bakken i somras, love  

Av gabby ♥ - 5 februari 2012 19:47

Hej. Dagen har gått väldigt fort idag tycker jag, på något konstigt sätt som det alltid gör på söndagar. Vaknade, gick upp, och slappade lite, sen gick jag mamma och pappa ut och gick. Nu sitter jag här framför datorn och har dötråkigt. Ska nog strax öva på min redovisning i svenska eftersom jag inte har något bättre för mig. Bloggar nog imorgon efter träningen, annat fall så drunknar jag i läxor. puss!

       

we♥it

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards