lifeisgreen

Alla inlägg under februari 2012

Av gabby ♥ - 20 februari 2012 19:51

             

we  ♥ it 

bilderna är klickbara!


Hej, fikade med mamsi på espresso house vid hamnen idag med, och sen gick vi runt oh shoppade. Fick med mig ett par byxor och två tröjor med mig hem. Kommer bild på det sen, kommer också på det jag fick i allahjärtans dag present, och även det jag fick i söndags, hade nämligen namnsdag då! ;)

Kom hem från träning för ett tag sen, som var jätterolig idag! Har duschat och sitter och ska snart börja skriva på kapitel sju/åtta (?) på penandpaper. Så håll utkik! Klockan nio är det mammor och minimodeller så det ska jag kolla på. Dissar familjen annorlunda totalt, vad är det roliga med det? haha. puss!

Av gabby ♥ - 20 februari 2012 11:51

Hallå där! Igår hängde jag med Märta och hennes familj till landskrona badet, och det var riktigt roligt! Var där i ungefär tre timmar, så efteråt var jag sjukt trött. Följde med mamma till Maxi endast för att köpa en korv, eftersom jag var utsvulten, tror ni inte de hade stängt precis då!? De stängde 18.00 och vi kom dit typ 18.03, fett störande! 

Sen när vi kom hem åt vi semlor iallfall , och sen fläskfile lite senare, gott. Snart ska jag gå mot busshållsplatsen, ska nämligen möta upp mamma i stan så äter vi lunch någonstans och sen går vi väl och kollar i några affärer. Mysigt. Tror vi kanske skulle gå och sola också, men vi får se! Ikväll är det iallafall träning, så ska försöka komma ihåg det. haha. Men ja, nu måste jag skynda mig med att ta fram busskort och plånbok osv, min buss går kvart över, så vi hörs sen när jag kommer hem! puss

   

en sådär lagom vacker bjudbild tagen för fem sekunder sen..

Av gabby ♥ - 19 februari 2012 10:53

Tjooooooooosan!

Jag och 'Martj' somnade runt halv tolv igår, haha vi var riktigt trötta. Sjöng singstar innan vi gick och la oss och råkade döpa Märta till Martj bara för jag inte kan stava på playstation... HAHHAHAHA

Imorse vaknade vi runt nio och nu har vi nyss ätit frukost. Kanske hänger med Märta till Landskronabadet idag, men ska se om jag kan först. Alltid en fördel, ju!? Nu ska vi slöa lite mer framför datan och sen göra oss iordning.


Förresten, kan ni se Grattisvideon i det tidigare inlägget? För det bara laddar när jag ska se det.. :s

upprepad bild  

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 21:44

Björn Ranelid var S Ä M S T !

Har lagt upp grattisvideon till ulrik på hans logg men det verkar som om det inte gick och kolla här på bloggen? får se om jag kan länka det på något vis. Nu sitter jag och Märta i totalt mörker , och instängda på mitt rum. Fråga oss inte varför. Ska nog strax gå ner i källaren och bädda i ordning osv. Sen kollar vi väl på en film, antar jag. Vet inte om jag orkar blogga mer idag, men vi får se. Annars hörs vi imorgon. Tjofadderittan rej!

 

känner mig otroligt het på första bilden

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 17:37

Hej sitter just nu med Märta. När hon kom så åt vi, sen spelade vi lite rock band med resten av familjen. Efter det fjantade vi lite och spelade in några videos hahahhaha ,kanske kommer upp någon enstaka! Nu ska vi ladda in de i datan, sen laddar vi inför Mello med godis och läsk och annat "nyttigt"! Hörs sen , puss!

 

hahah väldigt snygga, hmm....?

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 14:49

  

-har ingen annan bild- 


Fick precis ett mess från märta att hon åker snart, och innan dess ska jag hinna äta, haha! Men maten är klar vilken sekund som helst och jag har städat mitt rum så det ser åtminstone lagom fint ut., hunnit duscha och t.o.m bytt i buren åt mitt kära marsvin. Helgen kommer bli awesome, med massa nya bilder och en video där jag och märta sjunger (hahahahahaha!) bara för att märta la ut en status 'om femtio gillar lägger vi ut en video där vi sjunger ;ss

Men ja, ska sluta babbla och gå ner och äta nu, puss! bloggar mer sen.

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 12:25

...med statistiken? För några dagar sen gick det bara uppåt men nu bara sjunker den totalt. Bloggar jag för lite? För dåligt? Säg till isåfall! Och tipsa gärna min blogg till andra, går gärna med på länkbyte och bloglovin'byte!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards