lifeisgreen

Alla inlägg under februari 2012

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 12:07

(igår när jag postade inlägget så var klockan inte tjugo i nio, utan jag glömde publicera och skriva klart inlägget så egentligen var klockan lite innan tolv, så ni vet haha!)


Dagens planer är att eventuellt gå ut i garaget och träna lite på mammas och pappas crosstrainer, duscha, äta och städa på mitt rum och fixa lite grejer, sen kommer Märta någon gång strax efter tre. Sen sover hon här och vi kommer ha det mysigt med godis, film och melodifestivalen. Göttans! Nu ska jag klä på mig då jag fortfarande sitter i pyjamas, seg nummer ett härja! hörs mer under dagen, puss!


 

Av gabby ♥ - 18 februari 2012 11:41

GRATTIS ULRIIIIK! Idag fyller världens bästa och underbaraste kille 18 år! Därför kommer jag vara lite extra glad och hyper och allmänt jobbig idag, haha! Älskar hans låtar och hela han! Kommer ihåg hur jag fastnade för honom, hörde hans låt 'en vanlig dag' typ i början av 2011, och tyckte han hade en riktigt bra röst, lyssnade på fler låtar och det var mest i början av sommaren 2011 som jag verkligen fastnade för honom och nu är jag helt beroende hahaha! Tycker inte att han är en helt vanlig artist, han är ju rätt ung och så skriver han sina låtar själv och texterna har någon betydelse. På Hbg-festivalen när han kom dit var jag alldeles till mig, men hamnade för långt bak för att kunna ta några bra bilder. Nu hoppas vi att han kommer till hbg festivalen i år också, så ska jag stå längst fram!

 Återigen, GRATTIS världens bästa!

 

Av gabby ♥ - 17 februari 2012 20:41

Hej, är medveten om att jag inte har bloggat alls bra de senaste dagarna, och ber om ursäkt för det. Igår var skolan helt okej, tränade efteråt och det var rätt kul! Sen gjorde jag läxor och sånt ointressant och idag var det ju sista skoldagen, för nu har vi SPORTLOOOOOOOV! Livet är helt okej just nu.... Slutade runt elva tiden och stack ner till stan med tjejerna. Gick runt på stan och efter ett tag stack vi till Haket och jag tog kebabtallrik. Väldigt gott, och väldigt kul! Efter det kollade vi lite mer i affärer och sen stack vi hem. Kom hem vid tre. När mamma kom hem beställde vi pizza och mös framför soffan. Råkade slumra ett tag framför tvn så går och lägger mig nu.. hehe. hörs miorgon. puss! längtar ♥

 

Av gabby ♥ - 15 februari 2012 20:37

Hej. Kom hem från skolan vid tjugo över tre typ. Åt, kollade på tv och tränade på gitarrläxan. Sen stack jag på elgitarren och när jag var hemma igen så åt jag (igen) och satt lite vid datorn. Håller på med ett kapitel på penandpaper men är inte klar. Nu sitter jag och "pluggar" men ska strax ta tag i det på riktigt. Efter det tränar jag på gitarrläxan med pappsi. hörs imorgon efter träningen, puss! ♥

saknar dig farfar.. ♥  

Av gabby ♥ - 15 februari 2012 07:51

Hej. Sitter och väntar på att ebba ska komma. Efter det drar vi till skolan. Slutar tre idag och efter ät det ju elgitarr. Nu ska jag packa väskan. Vi hörs ikväll. PusshejBloggar från mobilen så ni fär ingen bild

Av gabby ♥ - 14 februari 2012 19:35

     

ALLA BILDER ÄR TAGNA AV MIG, SÅ STOR COPYRIGHT!

Av gabby ♥ - 14 februari 2012 18:46

Hej. Glad alla ♥'s dag! Skolan idag var helt okej, började med olweus/klassråd, efter det matte, a-p, svenska och lunch. Därefter so och sen idrott. Idrotten idag var rätt jobbig. Körde styrka och kondition men gjorde mitt bästa hela tiden så är ändå rätt nöjd. Efter skolan stack jag och ebba hem och drygade oss som vanligt. Se gick vi skilda vägar </3

Jag stack hem till mig och åt, kollade på OC och gjorde läxor. Gjorde rätt mycket, är klar med bettinget och har bara några få tal kvar på läxa 17. Härligt! Imorgon är det gitarr som gäller efter skolan men tror att jag först skulle va med ebba en stund. Eller så blir det efter. Men tror det var före. Ja, skitsamma egentligen! NU ska jag kolla bloglovin och sen öva på min gitarrläxa. När jag är klar med det blir det bara att sitta och glo på datorn eller så går jag ner och slötittar på tv. Klockan åtta är det i vilket fall som helst Top Model Sverige som jag ska kolla på. Inte jätteroligt, men rätt bra tidsfördriv. Pusshej!

 

Av gabby ♥ - 14 februari 2012 12:00


GLAD ALLA ♥ DAG!  

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards