lifeisgreen

Alla inlägg den 28 mars 2011

Av gabby ♥ - 28 mars 2011 20:45

Tycker alla ska kolla in på min lilla bästis blogg!

Fin, va? :)

Torsdag kommer bli bäst, för då ska vi va, första gången på lääääääääänge.


ha det bra!


 

Av gabby ♥ - 28 mars 2011 19:03

Fortsätt att anmäla er till Veckans blogg!

och glöm inte att rösta på bidragen till fototävlingen.. även om du inte är med och tävlar.


Nu har jag precis ätit, tomatsoppa. Fast inte den goda, som vi brukar, utan nån konstig med massa grejor i..inte så gott..

Men nu ska jag gå och mata katterna vi är vakter till, och sen ska jag se Svaleskär, hihi!

Ha det bra, kram. ♥


 

Av gabby ♥ - 28 mars 2011 14:47

  Bilden förklarar ungefär allt ni behöver veta.

kommentera, det kanske blir du? ;)

Av gabby ♥ - 28 mars 2011 11:44

Hej.

Jag var helt inställd på att gå till skolan igår, men alltså jag hostar som bara den, och jag har inte sovit alls mycket i natt.

Så jag stannade hemma idag.

Men jag gick ner och åt frukost vid typ 10.00, och så hade jag precis lagt mig ner i soffan och börjat äta på min macka, så kommer pappa hem, och jag bara 'vad gör du här? du har väl inte lunch ännu?' så han bara 'nej men du ska till doktorn klockan 10.40.' Jag bara 'VA?!' så jag fick ju dricka upp mitt te och äta upp min macka jättesnabbt och göra mig iordning.

Men jag hade ingen infektion eller halsfluss eller någonting sånt, som vi skulle kolla, för jag hostade (jag ljuger inte) HELA tiden inatt.

Pappa kom in med hostmedicin till mig vid 5.30, och sen skulle jag somna om igen, nästa gång pappa kom in till mig igen med te, klockan 6.20 , hade jag fortfarande inte somnat p.g.a all hosta.


Men idag ska jag bara ta det lugnt, dricka honungsvatten med ingefära, hostmedicin och proppa i mig halstabletter.


Nu ska jag leta efter något att kolla på på svt play, tips? 

Kommer ett inlägg senare,

ha det bra.


jag har märkt att jag gillar att fotografera blommor.. hehe. 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards