lifeisgreen

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av gabby ♥ - 26 mars 2011 23:22

Hej , har fortfarande gäster men barnen har somnat så jag kan sitta lite här.

Kollar (eller kollar och kollar, haha) på National Treasure som går på fyran.


Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, vill nog bara ta det lugnt.

Sitta i soffan och mysa, höhö


Haha, jag kollade klart på avsnitt 6 i Svaleskär för kanske 20 minuter sen, jag hade liksom kollat lite innan gästerna kom , och sen så hade jag tre minuter kvar av avnittet när de kom så jag hann inte kolla klart haha.

Men iallafall, jag kollade klart på avsnitt 6 , och slutet var jätteläskigt haha! :o 

Asså jag satt där uppe på mitt rum i helt släckt typ, och jag satt där och rös jag bara ' är den inte klar snart? ' ;)

hahah, men jag får väl fortsätta se de andra avsnitten sen imorgon.


Jag har så himla tråkigt, så ni får en liten bildbomb, hihi.


                     


ha det bra 

Av gabby ♥ - 26 mars 2011 18:50

är hemma från kalaset nu, kuligt!


pappa är och hämtar gästerna så de kommer snart,

ska hinna och se ett till avsnitt av Svaleskär, klart bästa serien jag sett på länge!

Men ja, bloggar i kväll, och om inte, så gör jag de definitivt imorgon.

Ha det bra, vi hörs

Av gabby ♥ - 26 mars 2011 13:18

Nu har jag legat och kollat på Svaleskär nästan ända sedan jag gick upp.

Även om jag vill fortsätta kolla så är det ju inget roligt om jag ser klart på alla idag? Det är ju liksom roligare om jag har något att gå runt och längta till.

Ikväll kan jag nog inte se något avsnitt, jag ska ju festen och sen får vi gäster.

Men ja, kanske imorgon bitti..


Nu ska jag göra mig iordning och sånt.

Hörs sen, ha det bra.


 

Av gabby ♥ - 26 mars 2011 10:55

vaknade vid nio idag, och kunde inte somna om, så jag bad pappa hämta datorn till mig. Har legat och kollat på några avsnitt av Svaleskär, än sålänge verkar den bra!

Tummen upp för idag:

Emma L:s fest!


Tummen ner för idag: 

Jag hostar riktigt mycket, blö.



Kommer nog ett inlägg senare, ha det bra, kram.


Svaleskär.  

Av gabby ♥ - 26 mars 2011 00:04

Är glad, jättesnälla Julia hjälper mig med bloggen!

Tack så hemskt mycket!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards