lifeisgreen

Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av gabby ♥ - 21 oktober 2010 17:23

Dålig uppdatering , jag vet!

Och jag skäms över det.

men jag har inte haft tid/lust att blogga.


Men ja, som rubriken säger: Jag vill ha fler som läser min blogg!

Så tipsa gärna om min blogg till era kompisar!

ja, orkar inte berätta om dagarna, men skolan idag var seg, slutade sent.

har typ jättemycket läxor som ska lämnas in imorgon! Som tur är är jag klar med alla! ( vilket är en av orsakerna att jag inte har kunnat blogga.) 

Men imorgon ska man kanske va med Sanna.

Längesen faktiskt!

Kanske kommer ut en liten bild imorgon.

Om vi tar några då, såklart.


Btw, KOLLA på den fula gula färgen på www.bloggplatsen.se?

usch, tycker de ska byta tillbaka till den gröööööna!


grönt är mycket finare, sådeså! ;)


Men ja , kanske kommer nåt litet inlägg senare,

vi hörs!


  

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards