lifeisgreen

Alla inlägg under oktober 2010

Av gabby ♥ - 10 oktober 2010 12:09

Hej!

Jag är sjukt ledsen att jag inte hunnit blogga på nästan en vecka, men jag orkade faktiskt inte, hihi.

Idag spelade vi match i Landskrona, vi ägde ut de alltså!

18-5, yes!

på lördag blir det match mot Sölvesborg & sen på söndagen, mot Landskrona GV, typ.

Sölvesborg kom typ tvåa förra serien, så de blir nog svåra, men vi får kämpa till slutet ändå!

Ja, nu ska jag nog fortsätta att kolla på tv, men ja, vi ses!

Ha det bra.

Av gabby ♥ - 4 oktober 2010 20:59

Ja, rubriken säger det mesta.

Ska på läger imorgon, och måste packa.

Kommer inte kunna blogga på några dagar,

så SES!

Ha det bra.

Av gabby ♥ - 3 oktober 2010 18:47

Förlåt, Förlåt, Förlåt för att jag inte har bloggat idag!

Men jag var på badhuset!

Kuuuuligt.

Gjorde nyss milkshake & jag äger på det.

Nu chattar man på Wilma på msn, & vi er besst po at stavva!

Oh, yes jag är uttråkad.

Dagens låt blir " With Or Without You " med U2.

Lyssna & Njut & Älska! 

Imorgon ska man till tandläkaren & laga två tänder, sen ska vi typ kontakta min andra tandläkare så sen får jag en tid, då vi ska sätta in min tandställning, ojojojoj.

Hahaha, jag är ju onödig, men jag är jättebesvärad, för jag är rädd för att inte få tugga tuggummi när jag får den, haha.

Men ja, klarar väl mig utan det, bara att det är gott!


Men nu ska jag dra, 

Ha det bra så ses vi väl imorgon!

Av gabby ♥ - 2 oktober 2010 23:05

Nu sover de,

tror jag också ska göra det så jag är pigg imorgon.

Så,

Godnatt!

Ses.



  


Tror ni har sett bilden förut.

Av gabby ♥ - 2 oktober 2010 19:08

Hej alla!

Sitter barnvakt, jooobbigt!

Kände att jag behövde ta en paus och sitta lite vid datorn.

Vi har nyss ätit pizza & nu ställde vi precis fram godis, gooooooooooooooott!

Jag satte på " Madagaskar " åt de, så de blev lite tysta.. haha!

 För er som inte vet, så heter de Erik & Eddie.

Erik är sju år, och Eddie är tre.

Supergulliga, men buuuuusiga! 

Haha, madagaskar är faktiskt rolig!

Jag sitter fastklistrad, muhihihih.

Jag vet, mitt skratt äger, muhihihih.

Men jag längtar till imorgon.

Jag tror ni vet varför.

FÖR DÅ KANSKE JAG & EMMA SKA TILL BADHUSET!

Om jag känner mig frisk.

Vilket jag gör, är bara lite täppt ..

Men ja, jag verkligen HOPPAS att det går!

För det var typ .. ja, tre veckor sen jag badade sist, muhihihih.

Nu har det blivit ett långt inlägg så jag slutar nu.

Ja, pusshej!

Av gabby ♥ - 2 oktober 2010 13:13

Hej!


Jag har tråkigt.

Pallar inte skriva mer,

jo idag ska vi sitta barnvakt.



Dagens låt blir Free Fallin' med John Mayer.

Det är inte originalet, men jag kommer inte ihåg vad de heter så det får bli med John Mayer, haha.


Ha det bra,

ses!

Av gabby ♥ - 1 oktober 2010 21:31

GO OLLE, GO OLLE!


Yes, han gick vidare! 

Tyvärr gick inte Freja vidare, men hon hade nog ändå inte gått så långt.

Jag har många som jag gillar och hejar extra på, men de som jag kanske hejar lite extra på är Jay, Linda & Linnea.

Alice tyckte jag inte var bra idag.

Hon förstörde låten rejält.

Låten var för svår, hon skulle inte valt den!

Inget att hänga upp sig på, men jag tror hon hänger löst.

Men jag tror faktiskt att Chris & Sassa ryker idag.


Vilka är era favoriter?

Vem tror ni åker ut idag?


Nu kollar man på Skavlan.



Jag längtar verkligen till den 3:dje December!

För då ska jag & Emma och våra mammor se på Idol, semifinalen i Göteborg!! 

Ja, ni förstår nog att jag längtar.



Meeeeeeen ja, 

vi ses väl, hejdå! 

Av gabby ♥ - 1 oktober 2010 19:12

Hej,

drack nyss milkshake,

jag är bäst på att göra milkshakes, sådeså.

ja, men det var det jag ville säga, haha.



Ha det bra.


Btw, Jag är sugen på muffins.

Så jag bjuder på en bild.

  

fast riktigt dålig bild.

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards