lifeisgreen

Alla inlägg den 15 december 2012

Av gabby ♥ - 15 december 2012 23:53

 

Hej och förlåt för att jag varit lite 'off' senaste veckan/-orna? Har inte haft ork, lust eller tid till att blogga. Har haft lucia på skolan, haft handboll, skola, läxor, och sen har jag, sanna och sara uppträdit på både viktoriahuset och Dunkers! Ebba tyckte jag skulle blogga så här får ni ett inlägg haha ;)

Imorgon är det match, och efter det blir det lite julklappshandling med mamma! Ikväll var jag ute med Ebba och åkte pulka, så är trött nu haha! vi hörs kaaaaaaaaaaaanske imorgon, puss!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012
>>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards