lifeisgreen

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av gabby ♥ - 16 juli 2011 19:30

Hej! Har inte kunnat blogga idag på grund av att imorse vakna jag rätt sent, och så fick vi typ reda på att vi skulle till Båstad och kolla tennis med våra kompisar, och de hade fått såna VIPbiljetter, så vi hade kanske en och en halv timme på oss att bli klara :p

Men iallafall, kul var det, men varmt. Tog rätt många bilder, och hade tänkt visa lite senare, när jag laddat in de i datorn.


Kom precis hem, för jag är kattvakt igen! ;D

Tycker alla ska besöka min bääääääääästis blogg, som faktiskt kommer ner till oss på lööööööördag :D :D :D :D


Nu ska jag ladda in bilderna i datorn och sen vet jag inte. 

Bloggar senare, kram ♥


 

 sötast

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards