lifeisgreen

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av gabby ♥ - 11 juli 2011 22:36


ni hittar det längst ner i Menyn, tack snälla om ni gör det!



kram på er ♥ 

Av gabby ♥ - 11 juli 2011 20:55

Har nyss ätit och nu ska jag gå ut och fotografera lite mer. Gjorde det innan också.

Bjuder på lite tråkiga bilder jag tog nyss. 


ha en bra kväll, kram ♥


          

Av gabby ♥ - 11 juli 2011 14:52

Nu hade jag tänkt göra något roligare med min blogg igen, och jag har svårt att bestämma mig. Så jag vill att ni kommenterar i detta inlägget vad ni främst av allt skulle vilja att jag startade här på bloggen. 

Just nu lutar det mest åt Veckans Blogg & Fototävling, men om ni har något annat förslag är jag självklart öppen för det. Så snälla, hjälp mig att komma på vad jag ska ha här. 


Veckans Blogg: 0

Fototävling: 3

eller något annat? : 0


Om ni hjälper mig att bestämma så lovar jag er att jag länkar er blogg.


kram♥


Av gabby ♥ - 11 juli 2011 14:38

Hej! Bloggningen har ju inte direkt vart på topp de senaste dagarna, haha.

Men igår hade jag ingen anledningen att skriva, det enda jag gjorde, var att sova till tolv, (höhö) och sen ligga och slappa resten av dagen. 


Vaknade rent sent idag med och åt frukost. Skulle egentligen vart med Ida idag, men hon hade dubbelbokat så det blir nog imorgon istället. 

Nu ska jag strax äta lunch, för det är först nu som jag börjar bli lite hungrig. Sen vet jag inte vad jag gör. 


Hörs nog senare under dagen, inget intressant inlägg detta egentligen, men ändå, ville bara uppdatera och visa att jag lever. kram♥


 tyvärr har jag inga andra bilder på denna datorn.. så ni får nöja er med denna   

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards