lifeisgreen

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av gabby ♥ - 30 juli 2011 22:44

           

hahah kunde inte välja sex så det blir sju ;))


Av gabby ♥ - 30 juli 2011 22:40

HAHAHA BRA DET GÅR FÖR MIG ATT STARTA UPP SAKER? -.-

Dagens sötis & det där med bilderna? Därför får ni det nu!


http://www.youtube.com/watch?v=Ysqh1uzqGrc&NR=1&feature=fvwp


Jag vet mycket väl att det inte är något djur, men han är så sööööööt ;d



Av gabby ♥ - 30 juli 2011 22:00

Glöm inte att anmäla er till fototävliiiingeeeen!


http://lifeisgreen.bloggplatsen.se/2011/07/29/5917732-da-var-det-dags/

Av gabby ♥ - 30 juli 2011 21:52

Typ direkt efter jag publicerat inlägget messade ebba mig och vi stack ut ett tag. Gick först till kg och smsade massa folk om de ville komma, men nej, de kunde inte! Så vi gav upp när vi var halvvägs dit och stack till kullen istället. Där lekte vi sån bebislek haha (inget liv härja) där man skulle blunda och sen skulle man hitta den andra. Filmade samtidigt.. Efter det satte vi oss i gräset och smsade med varandra och försökte komma på olika livsmedelsaffärer...! Sen kasta jag gräs i ebbas hår och sprang och gömde mig hos mig. Snäll som jag är släppte jag ändå in henne. Vi satt lite vid datorn och sen vid halv tio stack hon hem till sig för hon skulle packa. ÅÅÅÅÅÅH alla är borta denna veckan!!!! :(

Får väl typ tjata sönder ebba att hon ska stanna hos mig istället (a)


bloggar mer ikväll eller imorgon , puuuuss

sorry för massa webbcambilder men systemkameran är urladdad och jag är så seg att jag inte orkar resa mig upp, hämta laddaren och ladda den  

Av gabby ♥ - 30 juli 2011 19:09

Hej! Jag ber om ursäkt för att inte bloggningen är på topp nu under den såkallade sommaren, och jag är ledsen över det. Ska försöka blogga så ofta jag kan!


Idag var jag med Wilma. Vi åkte till Väla och jag köpte en snygg tröja som jag visar längre ner i inlägget. Vi köpte även goooood glass. När vi kom hem satt vi vid datorn och sånt, och sen stack vi till kg där vi mötte Ebba! Kom hem för kanske en halvtimme sedan (ensam) och satte mig direkt vid datorn. Imorgon vet jag inte vad jag gör? Alla är ju typ upptagna, haha. Nu ska jag måla naglarna i någon cool färg, sen ska jag vänta på att ebba smsar mig. hörs senare


 

H&M - 149:-

Av gabby ♥ - 30 juli 2011 17:19

Jag kunde inte komma in på mitt konto , så ni som har skickat bild till tävlingen får tyvärr skicka om igen, fast denna gången till gabriellasfoton.blogg@hotmailse!


Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards