lifeisgreen

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av gabby ♥ - 15 juli 2011 22:19

vilket är ditt bästa minne?

har många fina minnen, men ett av de är nog när jag fick mitt första husdjur. Jag hade passat ett marsvin som hette Emelie, och en dag pratade mamma i telefon med ägaren, och de ville inte ha henne längre, så jag fick henne. Det var en av de bästa dagarna i mitt liv. Kommer ihåg det som igår.
vem är din idol?

Har ingen idol direkt, men någon jag ser upp till är nog min mamma. Om du menade kändis, så.. kanske Kristen Stewart? Inte vet jag.
vilket är ditt pinsammaste minne?

Om man känner mig så vet man att jag gör rätt många pinsamma grejer, höhö. Men ett är när jag var kanske 8-9 år, och gick på vår uppfart. Jag trodde att jag var ensam så jag började sjunga en låt av Sarah Dawn Finer jättehögt och med jättemycket inlevelse, och sen märkte jag att min grannes dotter stod och rensade ogräs. Det var rätt pinsamt.

vilken är din favorit färg?

Grön och blå är mina bästa, men sen gillar jag även gul, orange och vit.
vad har varit det bästa som hänt i år ?

Vad jag kommer på just nu, så är det nog när min efterlängtade systemkamera kom.
vilken är din favorit film?

Twilight, bland många andra. Orkar inte räkna upp alla filmerna.

 

MoaSvensson:)

Varför är du så söt?;)

Haha, själv tycker jag inte jag är speciellt söt, men tack! Tyvärr kan jag inte svara på den frågan, kanske för att mina föräldrar är söta? haha xd
Vad gör du just nu:)

Svarar på era frågor!
när börjar skolan:)

Tror den 22 augusti. Men är inte säker. Orkar inte tänka på skolan när det är sommarlov!
hur mår du?;)

Jag mår bra, tack
var har du varit utomlands?:)

Grekland (Cypern), Spanien (Mallorca x2 & Fuerte Ventura), Tyskland, Danmark (självklart) och Mexico. Kanske något mer.

 

marion

vilka är dina bästa vänner?

Kaisa, Emma & Wilma är mina allrabästa vänner.
vilket är ditt favorit klädesplagg?

Tror nog det är t-shirtar med något gulligt tryck.
varför började du blogga?

För att jag ville skriva av mig någonstans och var nyfiken för att alla andra hade bloggar.
vilka bloggar följer du?

www.emmasbilder.bloggplatsen.se,
www.fotobywilma.bloggplatsen.se
www.gabbyssmurf.bloggplatsen.se
www.mimmicharlotte.bloggplatsen.se

och säkert många fler, kommer bara inte på just nu! ;) 

kan inte du lägga upp bilder på hur sitt rum ser ut? :)

Jo visst kan jag det! Påminn mig bara, så ska jag ta bilder och lägga upp här. :)
vilket klädesplagg skulle du aldrig kunna ha på dej?

Vet faktiskt inte, men jag tycker iallafall inte (och jag tror jag är den enda) att såna dära onepiece är snygga! ser ut som man går runt i pyjamas, haha!

 

Moa

Varför bloggar du ? :)

För att jag tycker det är extremt roligt och att jag vill skriva av mig!

 

emma

1.Vilket fotbollslag gillar du mest? ;p

Kollar inte så mycket på fotboll, men jag hejar ju såklart på HIF.

 

Emelie

Vad är ditt drömjobb?

Fotograf, skådespelare, författare, artist, jobba med djur, allt möjligt, haha. Har inte bestämt mig än, får se när jag blir större.

 
Tack för frågorna allihop! Kram på er.

Av gabby ♥ - 15 juli 2011 19:51

hej allihopa !

mimmi här.


jag skulle bara gästblogga lite och säga att gabriella är världens snällaste

som bloggar till mig när jag inte kan.

jag älskar dig gabby!

men jag tycker alla ska kolla min blogg så är ni jätte söta.

men det är ni ju redan men ändå.

http://mimmicharlotte.bloggplatsen.se/


så ja , puss på er små grodor.

se u :)





mee :)















Av gabby ♥ - 15 juli 2011 19:06

DITT FAVORITSOUNDTRACK (FILM)?

Just nu är det nog 
Eclipse - Neutron Star Collision [Love is forever]



HAR DU NÅGONSIN DEJTAT EN MUSIKER?
Neeee


VAD TYCKER DU OM KLASSISK MUSIK?
Det beror på. 


VAD TYCKER DU OM COUNTRYMUSIK?
Sådär.


LYSSNAR DU PÅ MUSIK PÅ FRÄMMANDE SPRÅK?
Oftast inte.


VILKEN KÄND MUSIKER SKULLE DU GIFTA DIG MED OM DU FICK CHANSEN?
Ulrik Munther! vilken överraskning va?


SENASTE KONSERTEN?
Den största var nog KISS, förra året.


VEM ELLER VILKA LYSSNAR DU PÅ MEST JUST NU?
Lite allt möjligt. Muse, Jay Smith, kanske.


BÄSTA MANLIGA RÖST?
Jay Smith, Ulrik Munther, Bruce Dickinson & Freddie Mercury.


VAD LYSSNAR DU PÅ INNAN DU GÅR PÅ FEST?*
Poplåtar.


BAND / ARTIST DU NYLIGEN UPPTÄCKT?
System of a down, haha! (någon vecka sen typ..)


BÄSTA KVINNLIGA RÖST?
Beyonce, P!nk.


VAD LYSSNAR DU MEST PÅ JUST NU?
Tror det är Who Knew - P!nk.


NÄMN EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN.
Chris Medina - What are words, i videon

Hope theres someone - Linnea Henriksson (ibland)


VILKEN ÄR VÄRLDENS MEST STÖRIGA LÅT?
Mikrofonkåt - September

Surfin' Bird - The Trashmen (fast den är mest rolig haha)

IYiYi - Cody Simpson


FAVORITBAND/ARTIST, OF ALL TIME?
Bli inte förvånade, men Muse!


SÄTT PÅ EN LÅT SOM AVSLUTAR DEN HÄR LISTAN FINT.
Adele - Rolling in the deep



tråkigt jag har ..

Av gabby ♥ - 15 juli 2011 18:49

Ursäkta för den urdåååååliga bloggningen idag, men jag har inte velat.. (a)

har bara slöat idag, fixat med bloggen, ny header, ny design, presentation och massa annat som piffar upp bloggen lite. 

Nu ska jag svara på era frågor, och hålla tummarna för att jag inte klantar mig och raderar allting igen..?!


 

Av gabby ♥ - 15 juli 2011 16:55

Vad tycker ni om den nya designen?

Tyckte bloggen skulle bli lite roligare.

Kommentera vad ni tycker!

.

Av gabby ♥ - 15 juli 2011 12:49

är riktigt irriterad på mig själv just nu. hade skrivit svar till alla frågorna, och sen av någon anledning så glömde jag publicera inlägget och allting raderades. skitkul. bloggar när jag har fått upp humöret igen

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards