lifeisgreen

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av gabby ♥ - 17 juli 2011 22:10

  Mallorca, Alcudia, 2009

inte jättebra bild, men hahaha.

Av gabby ♥ - 17 juli 2011 16:12

 
Av gabby ♥ - 17 juli 2011 16:10

1: En bild från din senaste semester.

2: Sex bilder som gör dig glad.

3: En bild som du aldrig lagt upp.

4: En person som du saknar.

5: Någon i din släkt.

6: En person som du tycker är snäll.

7: Någon du kan berätta allt för.

8: Du & någon klasskompis.

9: En plats du skulle vilja besöka.

10: En bild på dig & någon du har oförglömliga minnen med.

11: Något som påminner dig om gamla tider.

12: Två bilder sen du var liten.

13:En bild sen i somras

14: Tre saker du inte gillar

15:En vän du aldrig kommer glömma.

16:Någon/några du alltid har roligt med.

17:En person som du älskar.

18:Din favorit plats.

19:Någonting du saknar.

20:En bild på en person som alltid gör dig glad.

21:Den nyaste bilden på dig själv

Av gabby ♥ - 17 juli 2011 15:46

Så! Nu har jag dammsugit mitt rum, ätit, läst lite grann och haft uppe mina marsvin ett tag. Har inget att blogga om egentligen, men jag kom på att jag hittade en sak för ett tag sen som skulle kunna pigga upp bloggen lite!

Visar den senare, ha det bra, ♥

   midsommar

Av gabby ♥ - 17 juli 2011 12:47

Så här ser min vecka ut och lite framåt!

Söndag: Antagligen städa mitt rum.. blää

Måndag: Får se, kanske va med ebba, isf har vi sovis!

Tisdag: Förhoppningsvis Ebba

Onsdag: Inget än så länge

Torsdag: Vet inte riktigt, kanske någon kompis?

Fredag: Kanske kompisar?

Lördag: KAISA & CO. KOMMER :DDDDDD och mamma ska hoppa fallskärm ;d

Söndag: Kaisa och de är här, och vi kommer förmodligen hitta på maaaassor av skoj. De är hos oss i drygt en vecka, och någon av dagarna ska vi till Bakken, och Helsingborgsfestivalen mm.

Så, såhär kommer det se ut! :)


krrrraaammm 

Av gabby ♥ - 17 juli 2011 11:27

Godmorgon! Blev väckt halv tio idag av mamma, för att vi är som sagt kattvakter och måste mata de morgon och kväll, så vi stack dit vid kanske kvart i tio och när vi kom hem så åt vi frukost och nu sitter jag här. Gästbloggar ju på två bloggar nu, mimmis blogg, för att hon kan inte blogga på några dagar och sen Mergimes blogg, eftersom hon åker till Gothia idag :)

Ni får gärna kolla in på de!


Nu ska jag.. vet inte, men iallafall, bloggar senare och idag loooovar jag det.



 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards