lifeisgreen

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av gabby ♥ - 12 juli 2011 19:05

Är hemma från Emma nu, vi spelade lite minigolf med Amelie & Paul och emmas  mamma. Som vanligt kom ju jag sist! ;)


Men är som sagt hemma nu, och ville bara uppdatera lite. Nu ska jag kolla lite tv, sen vet jag inte. Hörs senare. Kraaaam ☺


   haha ebba. ♥

Av gabby ♥ - 12 juli 2011 12:51

  Så, nu har jag ätit och har precis plattat mitt hår, stod åt alla håll -.-

Cyklar snart till Emma, ska bara vänta på att posten kommer och se om en sak har kommit...  

Vad får ni veta senare!


hörs senare ikväll. kram♥


 mobilbild som jag tog för över ett år sedan.

Av gabby ♥ - 12 juli 2011 11:38

Godmorgon&Godmiddag..? Vaknade vid tio idag, av ett sms från Ida, att hon inte kunde idag heller, för hennes kusiner kom, tyvärr. Men vi SKA iallafall vara imorgon, haha! Så efter det åt jag frukost och sånt, och för inte så längesen ringde jag Wilma och fråga om det gick och va, men hon skulle på nån sån golfsak så vi skulle ta det en annan dag. 


Men bestämde iallafall nu att jag & Emma skulle va. Cyklar till henne när jag ätit.

 Kanske bloggar mer under dagen, vi får se. 

Ni får iallafall ha en bra dag, kram ♥


     

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards