lifeisgreen

Alla inlägg den 19 juli 2011

Av gabby ♥ - 19 juli 2011 15:18

Har nyss varit ute i trädgården en halvtimma och bara fotograferat blommor. Mysigt! Bjuder på bilder senare ikväll, ska bara redigera några av de. Hade tänkt baka någonting nu, får se vad? Kanske det gamla vanliga, kladdkaka! Får som sagt se. Hör av mig, puss ♥

 

Av gabby ♥ - 19 juli 2011 12:25

Hallå där! (;

Vaknade ungefär samma tid idag, och stack och matade katterna, åt frukost, och nu har jag nyss duschat. Idag har jag inga planer om vad jag ska göra, tror inte det blir någon att va med i allafall. Kanske går ut ett tag? Sist jag kollade var det ju fint väder.. Tror jag ska försöka ta några självporträttsbilder, fast vi får se hur det blir med det. Nu ska jag borsta tänderna eftersom jag inte gjort det än (oups). Ha det bra, kramar ♥

   ni har sett bilden innan

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards