lifeisgreen

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av gabby ♥ - 13 juli 2011 21:17

Tjolahopp!

Idag var man med Ida, kuuuuul! Kollade på film, dampade, var på stranden och fotade och massa annat skoj. Hon stack hem för kanske en timme sen och nu har jag nyss ätit och ska väl sitta här ett tag framför datorn. Imorgon bitti (VERKLIGEN MORGON, KLOCKAN NIO!!!!!!!) ska jag till min kära tandläkare, så enormt skoj det ska bli alltså! (not) jag gillar ironi, höhö

men iallafall, jag ska till tandis såhääär tidigt, men sen innan det ska jag hjälpa till på mammas "jobb". Ställa ut blommor och sånt. (för er som inte vet, så utbildar hon sig till florist och just nu praktiserar hon). Efter det är jag väl antagligen med nån kompis. 


Nu ska jag skicka bilderna från idag till Ida, och även visa lite av de, (tog över hundra, så definitivt inte alla)


ha det bra, kram ♥


     min lilla smeagol ♥   gollum ♥ smeagollllll      jag fånade mig när jag sprang, springer faktiskt inte sådär på riktigt...   

tack för dagen kubih ! :D

Av gabby ♥ - 13 juli 2011 12:25

  japp.. alla andra har ju det, så då ville jag också ha det. 

Denna pågår till imorgon eller i över morgon, alltså inte så länge. kanske tillochmed avslutar den ikväll. Men iallafall, fråga på , om vad som helst! Lovar att svara ärligt.


Om ni frågar minst fem frågor, länkar jag er blogg.


kram!







(just nu ser det ut som om det lutar mest åt fototävling, så jag startar den direkt efter frågestunden.)


Av gabby ♥ - 13 juli 2011 11:06

Godmorgon!

Vaknade tidigt idag, vid nio, och sen gick jag upp & åt frulle, sen läste jag lite och nu sitter jag här. Ringde Ida innan, halv elva, och råkade väcka henne.. :s så om du ser detta Ida, FÖRLÅT!

Men nu är vi ju iallafall kvitt! ;)


Idag ska vi äntligen va, och vem vet vad vi hittar på för konstigt.

Nu ska jag göra mig iordning, äta , sen prata med Ida. Hörs senare, kram! ♥


   bild mamma tog längesen, var inte beredd.

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards