lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2011

Av gabby ♥ - 15 juli 2011 19:06

DITT FAVORITSOUNDTRACK (FILM)?

Just nu är det nog 
Eclipse - Neutron Star Collision [Love is forever]



HAR DU NÅGONSIN DEJTAT EN MUSIKER?
Neeee


VAD TYCKER DU OM KLASSISK MUSIK?
Det beror på. 


VAD TYCKER DU OM COUNTRYMUSIK?
Sådär.


LYSSNAR DU PÅ MUSIK PÅ FRÄMMANDE SPRÅK?
Oftast inte.


VILKEN KÄND MUSIKER SKULLE DU GIFTA DIG MED OM DU FICK CHANSEN?
Ulrik Munther! vilken överraskning va?


SENASTE KONSERTEN?
Den största var nog KISS, förra året.


VEM ELLER VILKA LYSSNAR DU PÅ MEST JUST NU?
Lite allt möjligt. Muse, Jay Smith, kanske.


BÄSTA MANLIGA RÖST?
Jay Smith, Ulrik Munther, Bruce Dickinson & Freddie Mercury.


VAD LYSSNAR DU PÅ INNAN DU GÅR PÅ FEST?*
Poplåtar.


BAND / ARTIST DU NYLIGEN UPPTÄCKT?
System of a down, haha! (någon vecka sen typ..)


BÄSTA KVINNLIGA RÖST?
Beyonce, P!nk.


VAD LYSSNAR DU MEST PÅ JUST NU?
Tror det är Who Knew - P!nk.


NÄMN EN LÅT SOM GÖR DIG LEDSEN.
Chris Medina - What are words, i videon

Hope theres someone - Linnea Henriksson (ibland)


VILKEN ÄR VÄRLDENS MEST STÖRIGA LÅT?
Mikrofonkåt - September

Surfin' Bird - The Trashmen (fast den är mest rolig haha)

IYiYi - Cody Simpson


FAVORITBAND/ARTIST, OF ALL TIME?
Bli inte förvånade, men Muse!


SÄTT PÅ EN LÅT SOM AVSLUTAR DEN HÄR LISTAN FINT.
Adele - Rolling in the deep



tråkigt jag har ..

Av gabby ♥ - 15 juli 2011 18:49

Ursäkta för den urdåååååliga bloggningen idag, men jag har inte velat.. (a)

har bara slöat idag, fixat med bloggen, ny header, ny design, presentation och massa annat som piffar upp bloggen lite. 

Nu ska jag svara på era frågor, och hålla tummarna för att jag inte klantar mig och raderar allting igen..?!


 

Av gabby ♥ - 15 juli 2011 16:55

Vad tycker ni om den nya designen?

Tyckte bloggen skulle bli lite roligare.

Kommentera vad ni tycker!

.

Av gabby ♥ - 15 juli 2011 12:49

är riktigt irriterad på mig själv just nu. hade skrivit svar till alla frågorna, och sen av någon anledning så glömde jag publicera inlägget och allting raderades. skitkul. bloggar när jag har fått upp humöret igen

Av gabby ♥ - 14 juli 2011 16:54

Har precis kollat färdigt på den första filmen nu, och vet inte om jag börjar på den andra direkt. Får se. Recensioner kommer senare! Nu ska jag nog se om vi har något litet att äta, kanske en skål med yoghurt eller en macka, nåt sånt. ha det bra, ♥

   oredigerad bild..ni får nöja er med de

Av gabby ♥ - 14 juli 2011 14:53

Kom precis innanför dörren, usch det småregnade, och det är riktigt störigt. Man känner liksom bara hur det kittlar på kinderna och .. urk. regn och jag är inte bästa vänner, haha. Hyrde två filmer, trodde bara jag skulle hyra en, men nej, jag kunde ju som vanligt inte bestämma mig..(a) Blev 17 Again (har sett den innan, men drygt ett år sen, och har i minne av att den är bra!) och Letters to Juliet. Ska se om de är bra, och sedan skriva en recension! (om ni vill...?) Tjejfilmer, myyyyys.


Hör av mig sen.. kram ♥




Imorse när jag vaknade var mitt hår ändå rätt så platt, men sen gick jag ut i regnet i typ en halvtimme, och så här ser mitt hår ut efteråt..?! och detta var innan när jag kom hem från tandläkaren..Nu är det typ dubbelt så lockigt..jippi.  

Av gabby ♥ - 14 juli 2011 14:07

Hej! Sen jag bloggade sist har jag endast hunnit med att slappa i soffan med en bok tryckt mot nyllet, ätit och.. ja, typ det. Chiiiiill. Nu ska jag strax bege mig mot videobutiken och hyra någon film, och sen återgå till mitt slappande. Pratar med Kaisa just nu, och jag saknar henne redan! Även fast vi sågs förrförra veckan och vi kommer ses om typ två veckor igen! Vi ska kolla på när mamma hoppar fallskärmshoppning, gå på Bakken, Helsingborgsfestivalen och massa annat skoj!

Synd att de inte bodde närmare. 


Nä, nu måste jag få lite gjort, inte så mycket, men ändå något. Hör av mig senare, kram ♥


   haha sött.. eller inte.

Av gabby ♥ - 14 juli 2011 11:15

Hej & Godmorgon bloggen! 

Idag gick man upp alldeles för tidigt, pågrund av att jag skulle till tandläkaren. Först tog vi bussen ner, och så hjälpte jag mamma med att ställa ut blommor och bord och massa sånt, sen gick vi till tandläkaren, där jag bytte båge där uppe och sen satte nya gummiband. Efter det tog jag bussen hem och sen dess har jag typ suttit vid datorn och halvslumrat. Idag känner jag mest för att slappa, med tanke på vädret. Går nog bort och hyr någon/några filmer, och bara myser framför tvn idag, med chips (höhö) och film. Skulle inte förvåna mig om jag somnade..


Nu ska jag ta en glass. Skriver mer under dagen. Kram ♥


frågestunden avslutas ikväll, så fråga på! tack för frågorna, men förväntar mig faktiskt mer än så! ;)


länk till 'frågestunsinlägget' ; http://lifeisgreen.bloggplatsen.se/2011/07/13/5806436-you-can-tell-everybody-this-is-your-song/

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards