lifeisgreen

Alla inlägg under juli 2011

Av gabby ♥ - 11 juli 2011 14:52

Nu hade jag tänkt göra något roligare med min blogg igen, och jag har svårt att bestämma mig. Så jag vill att ni kommenterar i detta inlägget vad ni främst av allt skulle vilja att jag startade här på bloggen. 

Just nu lutar det mest åt Veckans Blogg & Fototävling, men om ni har något annat förslag är jag självklart öppen för det. Så snälla, hjälp mig att komma på vad jag ska ha här. 


Veckans Blogg: 0

Fototävling: 3

eller något annat? : 0


Om ni hjälper mig att bestämma så lovar jag er att jag länkar er blogg.


kram♥


Av gabby ♥ - 11 juli 2011 14:38

Hej! Bloggningen har ju inte direkt vart på topp de senaste dagarna, haha.

Men igår hade jag ingen anledningen att skriva, det enda jag gjorde, var att sova till tolv, (höhö) och sen ligga och slappa resten av dagen. 


Vaknade rent sent idag med och åt frukost. Skulle egentligen vart med Ida idag, men hon hade dubbelbokat så det blir nog imorgon istället. 

Nu ska jag strax äta lunch, för det är först nu som jag börjar bli lite hungrig. Sen vet jag inte vad jag gör. 


Hörs nog senare under dagen, inget intressant inlägg detta egentligen, men ändå, ville bara uppdatera och visa att jag lever. kram♥


 tyvärr har jag inga andra bilder på denna datorn.. så ni får nöja er med denna   

Av gabby ♥ - 9 juli 2011 19:29

NU är jag hemma från en riktigt mysig vecka med handbollslaget i Göteborg. Vi vann tyvärr inga matcher, men det var ju såklart inte viktigast. Vi spelade iallafall riktigt bra på nästan alla matcher, utom i (vad jag kommer ihåg) en match, då vi gav upp.

Jag är iallafall nöjd och hoppas verkligen att vi kommer åka upp dit igen till nästa år!


Liten sammanfattning av veckan; 


Måndag: Vi samlades på knutan och tog tåget upp till Gbg. Tog bussen upp till skolan vi bodde på, och packade upp våra saker och sånt. Sedan begav vi oss till skolan där vi skulle äta, och gick sedan vidare och kollade runt lite.


Tisdag: Vi åkte till Överåsen (nåt sånt tror jag det hette) och spelade en match mot Berlin. Riktigt varm och svettig dag. Och den första halvleken var det bästa vi spela på hela veckan.


Onsdag: Spelade matcher igen, och sedan efter det åt vi och efter det åkte vi till Liseberg! Riktigt roligt var det. Åkte allt jag ville.


Torsdag: Spelade matcher, och massa sånt. Vissa av oss åkte in till Nordstan & en jättestor godisaffär som hette 4-Gott innan matcherna.


Fredag: Spelade slutspelsmatchen, mot Lugi. Det regnade. Hela dagen. Jobbigt. Sedan ville de som inte ville till godisaffären förra dagen göra det denna dagen, (ärligt talat fattar jag inte varför alla då inte följde med in dit på torsdagen.. menmen.) Så vi gjorde det. Sedan slappade vi bara i klassrummet med lite godis. (vi sov i ett klassrum för er som inte fatta).


Lördag: Idag packade vi ner det sista i våra väskor och begav oss hemåt. Vi som skulle ta tåget ¨åkte ner till Heden (några planer där vi spelade matcher) och sprang i sådana bollar på vattnet. Gjorde det igår också men det var så kul.. Och sen var det ju asvarmt så vi köpte glass, dricka och allt möjligt. Klockan halv fem gick tåget hemåt och vi kom hem vid halv sju. så jag har inte varit hemma så länge ännu, men en sak är säker: JAG SKA SOVA LÄNGE IMORGON, FÖR JAG HAR SAKNAT MIN SÄNG! :(

Att sova på luftmadrass i en vecka var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara, men ändå, det kommer ju vara såååååå skönt att sova i sin egen säng inatt, utan massa fnitter och ' SA DU STEN? ' Ida, Wilma, Emma & Ella, känn er träffade ;)


Nä men, som sagt, en jätte rolig och underbar vecka som jag gärna gör om igen!



Kommer bilder på vad jag köpte..


   


och sen maaaaassa godis.


 


trötttttt







posss'

Av gabby ♥ - 5 juli 2011 15:00

-tidsinställt inlägg-


Hej! Nu är vi i Partille och väntar antagligen på att få spela lite spännande matcher! Hoppas verkligen att vi vinner åtminstonde någon match.. ;) Vårt spelschema ser ut såhär;


VfL Tegel Berlin - IK Sund   tisdag

Rödovre HK 2 - IK Sund     onsdag

IK Sund - KvIK Sport   onsdag

Gjövik HK 1 - IK Sund  torsdag

IK Sund - Brabrand IF 2   torsdag



Önska oss lycka till!


 

Av gabby ♥ - 3 juli 2011 16:45

Hejsan Hoppsan! 


Dagarna sedan jag bloggade sist, har spenderats med Ebba, sjukt roliga!

Ifredags hade vi typ damp , haha, fråga inte. & igår var vi hela dagen, och massa sånt, och sen på kvällen stack vi ut och sen helt plötsligt började det blixtra, åska och regna, hahah! 

Och idag smsade Ebba mig och undrade om jag ville hänga med ner till stranden, så vi stack ner dit, och där träffade vi även Emma. Vi badade och lite såt skoj, och nu kom jag precis hem. 

Bara mååååååste packa ikväll, för imorgon är det ju PARTILLE!

Och jag har bara skjutit upp packningen, höhö


Men ja, nu ska jag ta en glass sen ska jag njuta lite av solen och efter det ska jag packa! Kommer ett inlägg innan vi åker imorgon, eller så kommer det tidsinställda.


OCH JAG ÄR SJUKT AVIS PÅ KAISA OCH DE SOM FICK EN HUND IDAG! :(


Hejdå, era snyggingar  

 


Av gabby ♥ - 1 juli 2011 16:56

Hej. Sorry för bloggningen de senaste dagarna, men jag var i Stockholm och satt nästan inte vid datorn alls, faktiskt. Vi badade i deras pool, var på Gröna Lund, åkte massooooor! :D (skitkul var det!), hade vattenkrig, och allt annat skoj! Och igår var vi faktiskt nere vid Alby (en badplats) och badade, och Kaisas kompis kom också. Efter vi hade varit vid Alby cyklade vi hem, och jag fick låna en cykel av de (som inte hade bakåtbroms så jag tyckte jag cyklade jättesnabbt men sedan tittade jag upp, så ser jag Kaisa typ 200 meter framför mig.. haha) och när vi kom hem åt vi och strax efter det åkte vi hemåt. :( 

Satt i bil i typ sju timmar och kom vid halv elva-tiden kanske. Satt uppe och pratade och jag låg och läste lite. Gick och la mig vid kanske strax efter två och vaknade vid nio, utvilad faktiskt.


Idag har jag inte gjort något, läst (haha). Åkte precis med pappa och skulle hämta ut en bok på biblioteket som vi beställt, (Twilight på engelska, snacka om att jag är inne i serien igen , hahaha) men tyvärr var det stängt och det var inte öppet igen förrän på måndag och då är ju jag i Göteborg så jag ska nog be mamma hämta ut den. Nu sitter jag och lyssnar på musik och äter godis, och ska nu börja leta efter mina mobilhörlurar. 


Hörs sen.


   mitt lilla adhd marsvin som vi haft i ett år nu :') ♥

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards