lifeisgreen

Alla inlägg under april 2011

Av gabby ♥ - 12 april 2011 17:52

Ni hao! ^^

usch, det regnar ute, vilket det egentligen har gjort i stort sett hela dagen, men jag kom på nu att jag måste gå och handla om jag ska laga den rätten som jag hade tänkt, (mina föräldrar har bestämt att jag ska laga maten varje tisdag, bara för att jag ska ta mer ansvar, hehe..)och idag hade jag då tänkt laga Pasta Carbonara, får väl se hur det går haha. Lyssnar på min najsiga spotifylista just nu, vilket faktiskt är rätt längesen!


förresten, vad tycker ni om den nya designen? :)

kommentera vad ni tycker, för det vore snällt :)


Nu avslutar jag fototävlingen, eftersom jag faktiskt inte orkar hålla på och tjata på er att ni ska rösta hela tiden.

Vinnare är..: BILD NUMMER SJU! Grattis Mimmi! Din blogg kommer reklameras i en vecka, du kommer få en kram, och så ska jag köpa något litet åt dig :3

På plats två kom bild nummer två, Josefin! Grattis, du kommer också vinna en kram, och reklamering, fast endast två dagar. Men eftersom din blogg inte är färdig ännu, kommer jag reklamera den när du är färdig, :)


STORT GRATTIS NI TVÅ!


men jag vill också tacka er andra som var med i tävlingen, allas bilder var vääääldigt fina!


Vinnare :


  

tvåa:


 


ha en bra dag/kväll kram!

Av gabby ♥ - 12 april 2011 14:59

Nu har jag pluggat på provet vi ska ha på torsdag, gjort klart engelskan och det gick faktiskt riktigt snabbt, så nu kollar jag på Top Model.

Ska strax ta något liiiiitet att äta igen , eftersom jag inte blev mätt på det jag tog innan. 

Är lite trött på min design , haha, så jag kaaaaanske ändrar den lite. Men vi får se.

Jag skriver mer sen, det är jag nästan helt säker på.


     pusshej

Av gabby ♥ - 12 april 2011 14:16

Hejhej. Skolan idag var rätt lugn, vi slutade tidigare bara för att lärarna skulle typ på sånt möte, vi slutade vi halv två. Men jag kom inte iväg förrän typ tio i två, för det skulle ju såklart ta sån lååååång tid -.-

Men iallafall , jag har nyss ätit och sitter och kollar tv, snart ska jag göra lite läxa, och efter det ska jag typ laga mat, haha.

Det kommer nog ett inlägg sen.. om jag hinner.


nu ska jag plugga lite SO och Engelska, hörs sen!

puss


 

Av gabby ♥ - 10 april 2011 19:04

hejhej, idag var man med Mimmi, Emmy och Moa :)

Vi gick till sommarköket och handlade godis och glass, och sen gick vi runt lite. Sen gick vi hem till Mimmi och såg på " I taket lyser stjärnorna "!

Och nu åt jag nyss, och snart ska jag bädda min säng och byta till marsvinen, sen är det dags för Mästarnas Mästare! Riktigt roligt program!


Ska bara dra veckans blogg snabbt, sen ska jag gå.


  nea strömberg, http://neaofsweden.bloggplatsen.se/

 

moa svensson, http://baradinbeebis.bloggplatsen.se/

Av gabby ♥ - 9 april 2011 22:21

Har ont ihalsen, hostar rätt mycket.. så jag ska nog gå och koka lite te, hittade även lite jordgubbar, hihi...

Sen ska jag antingen kolla på Men in Black 2 eller ta ner min bok och läsa lite.

Hörs senare eller imorgon.

Kramiiiis


 

Av gabby ♥ - 9 april 2011 20:50

Kom precis in efter att ha varit ute i sisådär två timmar med Ebba, härligt.

Nu sitter jag och kollar på Smartare än en femteklassare, och snart ska jag nog se om det går någon bra film ikväll. Har ställt fram chips och ostbågar och jag ska snart servera mig själv lite påskmust. Så skönt, denna veckan som kommer, kommer nog inte vara så jättejobbig, vi ska ha några redovisningar, men det klarar jag av, och sen nästa vecka är det påsklov! Jag ska bara slappa.

Men nu är jag törstig, så det kommer ett inlägg senare.

kramis.


 

Av gabby ♥ - 9 april 2011 19:04

TjOlAhOpP!

Nu sitter jag och kollar på tv, och ska snart fjäska lite för mina föräldrar så at jag får ta något gott, kanske glass.. fast jag är mätt, men det är ju gott haha! 

Vilket vackert väder det är idag, har ni tänkt på det? Riktigt varmt och skönt! nästansommar.

Ni får lite bilder att kolla på, kommentera gärna vad ni tycker om dem!

&glöm inte tävlingen..

Nu ska jag försöka göra en inbakad fläta på mig själv, och sen ska jag gå ut med Ebba, så ha det bra, kram!



               

Av gabby ♥ - 9 april 2011 12:22

Hej.

tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg, och berätta att min saknade mormor och hennes man och syster är här!

Roligt! <3

Har precis duschat och snart ska jag tydligen laga köttfärssås och spaghetti.. Ja får väl se hur det smakar, hehe. Förra gången blev ju faktiskt rätt lyckad, :)

Idag slappar jag nog mest , och imorgon skulle jag egentligen till väla med Ebba men hon kunde tyvärr inte, så vi ska nog ta på påsklovet istället... Får väl se hur det blir imorgon! :D

Sitter vid mammas dator, så har inga bilder direkt, men kan leta lite. 

Ha en fortsatt trevlig dag, mina läsare, kram. 


får bli på min snygging, Robert Pattinson.

HÅLL MED OM ATT HAN ÄR SNYGG?!?!??!   

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards