lifeisgreen

Alla inlägg under april 2011

Av gabby ♥ - 20 april 2011 17:45

HAHA rubriken!

om ni inte fattar, så sök på dunderhumor 4 på youtube, haha så sjuk humor! ;)


Idag har dagen nästan sett ut likadant som igår, och i förrgår, haha. Jag har faktiskt inte haft tillfälle att blogga. Ikväll ska några tjejer i vår klass köra dunkgömme när det är mörkt, kommer bli sjukt kul. Sen följer Ebba med mig hem så sover hon hos mig, och sen imorgon ska jag till tandläkaren, och sen sticker vi och shoppar lite!

Och sen på kvällen kommer min morfar , och så stannar de till lördag.


Nu ska jag dricka lite, snart ska jag träffa de andra, hörs kanske sen.

PUSS.


   

PÅMINNELSE

Av gabby ♥ - 19 april 2011 18:48

Hej, har varit hemma ett tag, men kom typ hem vid  tjugo vöer sex eller nåt. Har varit på konstgräset hela dagen, nästan iallafall, och har tillochmed blivit solbränd i ansiktet!

Ska nog till Konstgräset igen imorgon, tror jag, om fler ska dit , fast jag tror det var ngra stycken som skulle. Det är iallafall jätteroligt och man är ju ute i stortsett hela dagen.

Nu var ja nyss ute i trädgårn och fotade lite, blev rätt lyckade foton faktiskt.Snart ska jag äta lite från mitt godis som jag köpte på Coop innan.

Kommer ett inlägg senare, med bara bilder.

Ha det så bra, kram!


 

Av gabby ♥ - 19 april 2011 10:22

Godmorgon.

Vaknade vid halv nio, men låg och läste ett bra tag, nästan ända tills nu. Så jag äter frukost nu. Har inga planer om vad jag ska göra idag, men ringer väl antaglien nån kompis. Nu ska jag äta lite mer, hörs sen!


Av gabby ♥ - 18 april 2011 20:26

Hej,kom hem typ 18. 40. Vi var först på Coop , sen stack vi till konstgräset igen och sen kom Vigge, Simon och Hampus, och så spela vi lite handboll. Sen stack Emma hem, så jag ida viktor och simon stack hem till Viktor och hoppa studsmatta. sen kom emma igen, och så spela vi lite pingis. Och sen hoppa vi studsmatta igen ^^ Och jag klara typ att brotta ner Viktor två av tjugo gånger :( Varje gång jag skulle gå någonstans så drog viktor mig i benet så jag tappa balansen, och sen kom simon och typ putta ner mig :( hhaha, mobbad.

Nu kollar jag på Project Runway, och läser samtidigt, hah.

Imorgon vet jag inte vad jag gör.

Nu ska jag leta i frysen och se om vi har någon glass. hm.. ja det har vi, en sån stoooor kopia av Ben & Jerrys :3


Ha det bra, haha.

Kraaam


     snäckor vi plockade i Mexico, saknar.

Av gabby ♥ - 18 april 2011 13:23

Hej!

Kom nästan nyss hem från konstgräset, och nu sitter jag och äter billys pannkakor, men äpplesylt.. inte jättegott. Ska strax dit igen, var bara tvungen att äta lite först. Sen ska vi typ till Coop, och handla glass, (Jag, Emma, Ida och Anton) Asså så sjukt varmt det är idag! :o

Nästan sommar, hihi. 

ÅÅÅÅH vad jag längtar till sommaren , ara ligga och sola på stranden tills man är jättevarm, och springer ut på bryggan och slänger sig i vattnet! åh, vad jag saknar det. Fast.. påsklov, och fint väder, det duger ju också.. ;)

Nu måste jag fortsätta äta, sen ska jag träffa de där snart!


Ha det fiiiint.

Kram


     mina marsvin är för gulliga, eller hur? 

Av gabby ♥ - 17 april 2011 12:52

Hejhej.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, skulle egentligen vart med Wilma, men när jag läste på hennes blogg verkade det som om hon glömt bort det..

Men ja .. får se. Just nu försöker jag få tag på Ida och Emma, men ingen av de svarar, konstigt.

Så Emma, eller Ida, om ni ser detta, RING!

Nu ska jag nog städa lite på rum, sen ska jag nog ta lite foton.

Sen ikväll är det ju Emmas party :)

blir nog skoj!

Ha det bra, kram


 

Av gabby ♥ - 16 april 2011 18:15

Hej, kollade på två filmer innan, blev såna klassiker, haha. lite barnsligt, men bara kände för att se de, det blev Skönheten och odjuret, och sen Törnrosa.

Tror att mamma och pappa håller på med mat i köket, så det blir väl snart mat. Tror det skulle bli Moussaka eller något..

Kollar lite på Glee, och ska nog snart duscha, så jag känner mig fräsch, för det är en sak som jag inte känner mig just nu haha! svettas och sånt x)

Nu ska jag fortsätta kolla på Glee, ha det bra.


 

Av gabby ♥ - 16 april 2011 12:10

Hej! Mår lite bättre idag, men har svagt ont i huvudet och är jättetrött + förkyld!

Så idag ska jag bara ta det lugnt..

Ska strax sätta på en film, och gosa ner mig i mitt täcke.

Hörs senare.


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards