lifeisgreen

Alla inlägg under april 2011

Av gabby ♥ - 15 april 2011 19:31

rubriken säger rätt mycket, orkar inte blogga just nu, kanske kommer ett inlägg senare.

Av gabby ♥ - 15 april 2011 19:31

rubriken säger rätt mycket, orkar inte blogga just nu, kanske kommer ett inlägg senare.

Av gabby ♥ - 14 april 2011 18:53

Har nästan precis ätit lite mat, och ska strax gå och träna lite på mitt piano. Lärde mig Sweet Child Of Mine och sån Reggie idag, roligt! :)

Imorgon blir det nog Wilma, måste snacka med henne, för hon svarar inte mig på msn, haha. Nu ska jag göra annat, men innan jag går vill jag  bara påminna er om frågestunden och fototävlingen! 

Ha det bra , kram


Foton jag och Emma tog idag i skogen.

         spiiiindel jag såg i trappan

Av gabby ♥ - 14 april 2011 16:02

Halloj!

Sitter här med Emma, och kom nästan precis hemifrån Coop, de firade ettårsjubileum idag, så det var gratis tårta, och då är det ju klart att man passar på! ;) Och så fick jag, Emma, Ida och Linda varsin påskmust av Emma a, snällt! 

Ska nog strax ta något att äta, och sen ska vi kaaaaanske gå bort till skogen och ta lite nya foton, behövs.

Ha en fortsatt trevlig dag, och tänk på att det är påsklov om, sisådär 1 dag! :D

Hihiih :3

Kommer ett inlägg senare, puss.


   

Av gabby ♥ - 13 april 2011 16:50

  hihi, ja det dröjde inte länge innan det kom en ny ^^

Ja, en ny fototävling har startats! Och denna gången är temat " Våren har kommit!". Ni kan egentligen ta kort på vad som helst, men det ska vara något som visar att våren är här. Det måste inte alls vara blommor, som jag har på bilden, utan det kan vara nästan allt möjligt. Men det ska vara ett tecken på att våren är här.

REGLER:

1. Bilden måste vara er egen, ni måste ha tagit den själva.

2. Det ska såklart vara något som visar att våren är här, ni fattar nog.

3. Ni får skicka in max en bild.

4. Bilderna får vara redigerade, men jag tycker det är bäst när det är naturligt.

5. Ni får rösta på max 2 bilder, men endast en gång på varje bild.


ni skickar bilderna till mig, och ni får mailadressen om ni kommenterar att ni är med.

och jag kommer även lägga ut det här på fotobloggen!


Är det något ni inte fattar, eller undrar över, så kontakta mig.


Lycka till!

Tävlingen kommer pågå i ungefär 2 veckor.



Av gabby ♥ - 13 april 2011 07:29

godmorgon!

Blev klar så tidigt idag, så jag fick en stund över att sitta lite vid datorn. Idag är det ju såklart skola då, sen efter det går jag hem och pluggar, och sen är det ju handboll.

Kommer nog blogga senare ikväll, eller imorgon, eftersom jag har prov imorgon så kanske jag läser lite extra nu ikväll.

Nu ska jag kolla runt lite på andras bloggar, ha en bra dag :)

kram!


 

Av gabby ♥ - 12 april 2011 21:05

Nu ska jag strax plugga lite historia innan jag gör mig iordning och lägger mig och läser. Just nu läser jag en bok som heter Inte naken inte klädd av Torun någonting, haha.

Har tagit lite bilder idag, som ni ska få se.

             haha, öhh, fråga mig inte varför jag fotade det där..   middagen jag lagade ^^   lite bilder jag tog igår när jag hade tråkigt.. ^^    

Av gabby ♥ - 12 april 2011 18:18

  jepp.

så fråga på.


måste sticka nu, hörs senare!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards