lifeisgreen

Alla inlägg den 8 december 2011

Av gabby ♥ - 8 december 2011 16:09

Hej. Kom hem från skolan strax efter tre och har slappat framför datorn sen dess. Sitter vid den lilla bärbara skruttdatorn, den är hemskt att skriva på den! Men jaja, kan bara ta det lugnt idag eftersom vi inte har några läxor, skööönt! Hade ju No prov igår och So prov idag, kändes rätt bra, tror jag...haha. Har heller ingen träning idag hallen var tydligen upptagen..? Går kanske bort till Ebba sen och hämtar hennes nycklar, eftersom stackaren var sjuk idag :( så ska ta hem läxor oh sånt till henne imorgon. Börjar som sagt kvart över sju imorgon för att vi ska simma..... men sen slutar vi en timme tidigare, så ändå rätt chill ^^ 

nu ska jag äta mannafrutti, för jag är huuuur hungrig som helst!

bild från i somras

 

jag och mojmoj 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards