lifeisgreen

Alla inlägg den 9 december 2011

Av gabby ♥ - 9 december 2011 17:39

internet slutade fungera innan, så hann inte skriva ngn låt, men här kommer två som jag fastnat för iallafall ; 

Michael Buble - Havent Met You Yet

-||- -Feeling Good


Har nästan precis varit på Coop och handlat tidning och b&j till mig, som jag ska mysa med i kväll men mest imorgon, då jag kommer va själv hemma ett tag. Nu ska jag sätta på lite myskläder och julmusik och vänta tills snön kommer, HAHA, nej men jag ska iallafall bara mysa framför tvn idag med, kolla på idol och snt skit, förresten vem vill ni ska vinna? :)

puss och kram skumbanan

 

Av gabby ♥ - 9 december 2011 15:37

Hej. Kom hem från skolan vid typ två, slutade halv. Riktigt segt att gå upp kl. 6 idag, går typ upp tjugo i sju annars... Simningen gick bra, men på sista lektionen var jag sjukt trött, somnade nästan! Fast kan bero på att det var NO som är så grymt tråkigt. Nu sitter jag iallafall och myser i soffan och har precis plattat min lugg, stod åt alla håll så såg rätt knasig ut! Ska nog strax ta något litet att äta sen kommer väl pappa hem och då ska jag tvinga bort honom till coop för att köpa b&j åt mig, är så sjukt sugen på det, haha. Nu bjuder jag på lite bilder och en låt! pusshej'


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards