lifeisgreen

Alla inlägg den 23 december 2011

Av gabby ♥ - 23 december 2011 21:09

         

 

kommer ihåg det som igår, haha så små vi va mimmi! ♥

 

         

 

lite "nyare" bilder på oss, saknar dig sötis!

Av gabby ♥ - 23 december 2011 19:08

 

Sitter och degar som vanligt framför datorn med musik på högsta volym och kom precis på att jag missade julkalendern. Men måste dammsuga mitt rum nu, så tar tag i det senare. ville bara uppdatera eftersom jag varit så dålig med det de senaste dagarna. kramar ♥

Av gabby ♥ - 23 december 2011 17:16

     

Igår hyrde jag och pappa två filmer och köpte nachos på Drive In, myyysigt! Såg Trollkarlens lärling igår kväll som var bra och rolig och sen idag såg jag på Water For Elephants. Riktigt bra den också, och det skadar ju inte liksom att Robert är sååååååå snygg i denna filmen ;$ haha men träffade Ebba en stund innan också. Var på Coop och handlade glass och snackade och sånt. Imorgon är det julafton, kan knappt vänta! Fast känns inte som om det är julafton då, det är ju knappt någon julkänsla.. Men jaja, paketen under granen ropar på mig och jag vill bara öppna direkt för att se vad jag får, haha! Nu ska jag gå och lämna tillbaka filmerna, sen ikväll ska jag nog se om jag hittar någon bra film på Viaplay, ska prova det ikväll. Imorgon träffar jag Ebba en stund och byter julklappar, ha det bra! ♥

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards