lifeisgreen

Alla inlägg den 27 december 2011

Av gabby ♥ - 27 december 2011 22:56

om ni inte ser det nya, tryck 'f5'.

det blev lite skillnad iallafall. blev inte så avancerat eller vad tycker ni? brukar alltid lägga ner så himla mycket tid på mina headers men kände att jag bara ville ha en enkel nu. inte den bästa men det får duga för så länge. Får se om jag behåller det röda (det är ju trots allt jul) eller om jag byter till en mer grå-lila nyans. lämna en kommentar om hur du tycker det ska se ut! nu går jag och lägger mig, är sjukt trött, har bara segat framför skärmen idag och det blir man ju inte direkt piggare av... aja, men godnatt vi hörs imorgon!

 

Av gabby ♥ - 27 december 2011 19:50

 bild från igår

Har nyss käkat risgrynsgröt och sitter nu och redigerar ett par bilder jag tog idag, kan inte säga att de blev bra, men behövde verkligen nya bilder. Ska försöka fixa något med designen, tror inte jag lägger ner så mycket tid på den som jag brukar göra och det blir nog inte så stor skillnad heller, headern ska bytas ut samt ändra till lite mörkare design så man får en mer "juligare" känsla. Aja, nog om det! Ska som sagt fixa lite med bilderna och bloggen och sen platsar jag mig i soffan!

Av gabby ♥ - 27 december 2011 14:35

Hej! Igår var vi som sagt uppe i Tidaholm över dagen. Jobbigt att åka redan halv åtta och komma hem vid nio på kvällen ungefär, men mysigt var det när vi var där iallafall! Åt god mat och firade gammelmoster! Fick även lite julklappar, men orkar inte fota de just nu. Nu ska jag fota lite, hörs sen! puss ♥

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards