lifeisgreen

Alla inlägg under december 2011

Av gabby ♥ - 4 december 2011 17:13

- objektiv till kameran

- stativ

- kläder (spec. baslinnen, kofta)

- pengar

- presentkort

- eltandborste, HAHA

- Böcker

- linjal (vi får ju aldrig några från lärarna, och min är sönder sååååå :()

- gitarrfodral


lite av de saker jag önskar mig till juuul.. och jag tycker inte vi ska behöva önska oss linjaler till jul!!!!! DUMMA lärare..

 

Av gabby ♥ - 4 december 2011 17:00

har äntligen bestämt mig vad jag ska redovisa om på svenskan, så ska strax skriva lite om den personen. väldigt många inlägg idag, men känner mig på blogghumör vilket inte händer så ofta..? ^^ men jag funderar faktiskt på (och har gjort det väldigt länge) om jag ska byta till blogg.se? isåfall byter jag nog till fotobloggen jag har nu men jag vet inte? har verkligen beslutsångest, för jag gillar denna bloggen haha. bara för att jag har haft denna i ett år, så jag har liksom vant mig vid denna. men ni kanske kan hjälpa mig? (a) skriv gärna i en kommentar om ni tycker jag ska byta till blogg.se eller ha kvar denna.. skulle verkligen uppskattas! nu ska jag sluta babbla och skriva lite svenska. Sen myser jag nog framför teven resten av kvällen. Ha en mysig 2:a advent ♥  

Av gabby ♥ - 4 december 2011 16:58

 

we♥it

Av gabby ♥ - 4 december 2011 14:38

klicka här här eller här! obs! ni kanske behöver uppdatera sidan


Har gjort lite matte men tog en paus. Som det ser ut nu så kommer vi nog åka ner till luciakröningen och sen myser vi nog bara hemma med tända ljus och så. Känner mig inte alls taggad inför nästa vecka när vi kommer ha tre prov, varav ett är imorgon.. Men ja, hoppas det går bra! Känner att jag vill börja med något nytt på bloggen men allt jag startar upp här tröttnar jag ju på efter typ tre dagar... MEN jag ska försöka börja med dagens outfit (IGEN) och kanske Dagens låt också.

Dagens outfit är bara slappt idag. Tights, linne och tröja, hehe. Kanske kommer bild sen. Vi hörs! ♥


För att lyssna på Dagens låt klickar ni här.

min favoritlåt när jag var mindre.

 

Gammal bild? NEEEJDÅÅ, senaste nytt!!

Av gabby ♥ - 4 december 2011 11:51

   

- Jag kan vara inne i en bokhandel hur länge som helst.

- Jag har aldrig känt att jag passat in någonstans.

- Vad gäller kompisar har jag alltid varit andravalet.

- Min favoritkaraktär i Nalle Puh är Ior.

- Jag har jättesvårt för att bestämma mig.

- När jag var liten gjorde jag ibland en koja under mitt skrivbord och sen sov jag där.

- Ibland gråter jag när jag är arg :$

- Ibland vill jag byta blogg men jag gör aldrig det för jag är så fäst vid denna.

- Mina lilltånaglar är jättekonstiga.

- Jag lyssnar alltid på texterna i låtar och försöker klura ut vad de menar med själva låten - tillexempel 'Born This Way'.

- Ibland längtar jag tills jag blir stor nog att flytta hemifrån, för då får jag inreda mitt eget hem, hihi.

 

Av gabby ♥ - 4 december 2011 11:27

Hej. Har precis duschat och sitter nu med hårinpackning i håret, hihi. Planerna för idag blir nog mest plugga för min del och sen kanske vi skulle ner och kolla på luciakröningen, får se. Innan jag sätter igång med pluggandet ska jag nog bara ta det lugnt i någon halvtimme. Nu ska jag skölja ur min hårinpackning, vi hörs mer under dagen! C'ya ♥

 

Av gabby ♥ - 3 december 2011 15:55

Hej! Åkte till väla strax efter tolv och kom hem för ett tag sedan, stannade på mc donalds också, hihi. Köpte ett par julklappar och fick även med mig en earcuff. Strax ska vi nog fika med lite gräddbullar som vi köpte på gräddbullerian sen blir det plugg för min del och sen lägger jag mig nog och vilar ett tag. Känner mig ovanligt seg idag även fast jag sov rätt länge idag. Blir nog att bara ta det lugnt, ligga och läsa och sånt. aja, ha det bra! ♥

jag har bildbrist  

Av gabby ♥ - 3 december 2011 11:19

 

Hej. Ska strax bädda sängen sen åker jag och pappa till Väla, måste handla lite julklappar, hehe.. Kanske hittar något till mig själv också? skulle inte förvåna mig ;) Sen när jag är hemma igen finns det läxor som måste göras och kom precis på att jag glömde no:n och so:n i skolan så blir bara matten jag kan plugga på. Men det löser sig! Ska försöka blogga senare under dagen, ha det bra! ♥

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards