lifeisgreen

Alla inlägg under december 2011

Av gabby ♥ - 23 december 2011 17:16

     

Igår hyrde jag och pappa två filmer och köpte nachos på Drive In, myyysigt! Såg Trollkarlens lärling igår kväll som var bra och rolig och sen idag såg jag på Water For Elephants. Riktigt bra den också, och det skadar ju inte liksom att Robert är sååååååå snygg i denna filmen ;$ haha men träffade Ebba en stund innan också. Var på Coop och handlade glass och snackade och sånt. Imorgon är det julafton, kan knappt vänta! Fast känns inte som om det är julafton då, det är ju knappt någon julkänsla.. Men jaja, paketen under granen ropar på mig och jag vill bara öppna direkt för att se vad jag får, haha! Nu ska jag gå och lämna tillbaka filmerna, sen ikväll ska jag nog se om jag hittar någon bra film på Viaplay, ska prova det ikväll. Imorgon träffar jag Ebba en stund och byter julklappar, ha det bra! ♥

Av gabby ♥ - 22 december 2011 15:46

Hej, sitter hos emma just nu. Emma mötte mig vid halv ett ungefär och vi har nyss varit ute och knäppt lite snygga kort ;) Ikväll blir det mys med godis och film! Hör gärna av er om ni vill träffas imorgon eller någon annan dag under lovet. Iövermorgon är det julafton, längtar! pussar ♥

             

Av gabby ♥ - 21 december 2011 16:56

Hej! Superglad just nu, eftersom vi har JULLOOOOOOOOOOOOOOOV!! Känns inte alls som det, men fett skönt. Känns rätt najs att tänka att jag inte kommer gå till skolan mer detta året! Började nio och kollade lite på Sunes jul, hade med oss godis och så sen när vi skulle äta kvart i elva typ så var jag mätt på godis x) men åt lite gröt sen vi slutade vi elva så vi var i skolan typ två timmar! Sen följde Liv, Ebba och Sanna med mig hem så hade vi roligt och sånt, spelade spel, pratade hemlisar och sånt kul.. HAHAHA skrattade riktigt mycket.. kan inte säga vad vi gjorde riktigt ;) nu sitter jag och äter clementin om någon undrade. Nu är jag ju ledig ett tag så tror att bloggningen blir bättre! Bloggar mer sen, puss! ♥



Sanna, Ebba & Liv : ☺ HAHAHAH 


 

Av gabby ♥ - 20 december 2011 17:54

Fick för mig att jag bloggade innan, men det gjorde jag ju visst inte! Loggade bara in och öppnade nytt inlägg, men sen glömde jag bort det.. smart! klockan är iallafall 21.00 nu och jag ska kanske bort till Coop nu med pappa för att köpa lite godis till imorgon. SLUTAR JU SKOOOOLAN! Fan vad gött! Börjar nio och slutar halv tolv!  

Slutade ett idag och satte mig och kollade ikapp julkalendern (började lite igår också) så nu kan jag se imorgon xd Nu ska jag prata med pappa om hur vi ska göra, bloggar imorgon. puss! ♥

   

-.-

Av gabby ♥ - 19 december 2011 20:33

STÖR MIG PÅ ATT NÅGON DUM FYRA/FEMMA HOPPADE PÅ MIN FOT IDAG SÅ NU HAR JAG JÄTTEONT OCH KAN INTE STÖDJA PÅ DEN

ni kan ta fram era anteckningsblock..?

Av gabby ♥ - 19 december 2011 19:02

Hej. Igår var jag, Ebba och Amelie på Väla(igen) för Amanda Fondell och Moa Lignell var där, så vi ville ha deras autograf, haha. Och det fick vi! + bilder. Ebba ska bvara skicka de till mig. 

Idag var det matteprov, och det var segt och rätt svårt. Kom nyss hem från träningen och har hunnit duscha och så. Sista träningen inför jul idag.. Känner att jag inte har något roligt att säga så vi hörs imorgon.. har juldans imorgon också förresten.. HAHA! puss ♥

 

Av gabby ♥ - 17 december 2011 17:09

förlåt för att jag inte bloggat idag, men var på Väla innan med pappa och så, köpte julklappar. Sen kom Ebba vid fem (?) och nu har vi ätit och kollat på madagaskar 2, så mycket bättre samt nördat CastleVille. HAHA! töntiga kanske, men rätt roligt ;) 

Imorgon blir det iaf mys och sånt, men jag bloggar mer sen imorgon! puss ♥


 

Av gabby ♥ - 16 december 2011 18:18

haha så sjukt gulliga! :d

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards