lifeisgreen

Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av gabby ♥ - 1 augusti 2010 12:09

Hej alla som läser min blogg, eftersom ingen kommenterar kan inte vara många.

Iallafall, ni som läser min blogg, ni kanske kan kommentera detta inlägget, så jag vet hur många ni är?

Tack i förhand.


Igår satt man bara i soffan i pyjamas hela dagen och bara chillade.

Riktigt skönt faktiskt.

Eftersom jag var förkyld behövde jag inte bry mig så mycket om att göra mig iordning ;)


Till lunch lagade mamma köttfärssås & spaghetti , med mycket vitlök i.

Det skulle väl vara bra för förkylningar.

Det hjälpte faktiskt .. 


Så idag vaknade jag vid kanske halv elva, gick upp och åt frukost och sen har jag bara myst.

Sitter fortfarande i pyjamas, haha.

Men jag får väl gå upp och göra mig iordning snart..

Usch, 24 dagar kvar till skolan startar igen.

Lite kul att börja i sexan kanske, men ändå, sommarlovet är så skönt, jag vill inte att det ska ta slut!

Nej jag vill inte skriva om skolan längre, man får njuta av dagen , haha.

Kom och tänka på uttrycket " Carpe Diem " som betyder " Fånga dagen " .

Passar faktiskt.


Imorgon åker man till Tyskland.

ingen fara, åker förmodligen bara över dagen, ;)

Ska shoppa lite, och så.

Åker bil ner, tar nog inte så lång tid.


Oj! Nu har jag skrivit mer än vad jag skulle ! :p

Får väl gå upp och göra mig i ordning nudå.



Dagens låt får ni.

Dagens outfit vet jag inte riktigt.



DAGENS LÅT




Eric Saade - Masquerade


Min lilla sötnos   



Ha det bra!

Kram 







Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards