lifeisgreen

Alla inlägg under maj 2012

Av gabby ♥ - 2 maj 2012 18:40

Jag hatar mördarsniglar

Jag har bra självkänsla men inget bra självförtroende

Jag var en tjockis när jag var liten 

Jag kan bara vissla inåt, inte utåt

När jag är trött skrattar jag åt allt, fast det gör jag annars också förresten...

Av gabby ♥ - 2 maj 2012 18:30

Dag 01- En bild och 5 fakta om dig.
Dag 02- Betydelsen av ditt bloggnamn.
Dag 03- En bild du tagit som du gillar.
Dag 04- En ovana som du önskar att du inte hade.
Dag 05- En bild från ett ställe du har varit på.
Dag 06- Något du är beroende av.
Dag 07- När och varför började du blogga?
Dag 08- En bild på dig själv.
Dag 09- Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför.
Dag 10- Något jag vill göra ogjort.
Dag 11- En bild på något som gör dig lycklig.
Dag 12- Någonting jag vill ha.
Dag 13- Favoritfilm.
Dag 14- Din favorittid på året.
Dag 15- Varför gör du denna 16-dagars utmaning?
Dag 16- En bild på dig från förra året, och en från iår. Hur har du förändrats sen dess?

Av gabby ♥ - 2 maj 2012 12:45

Kom nästan precis innanför dörren, slutade ju tidigt idag. Snart kommer väl Liv, hon stannade kvar lite extra i skolan. Sen ikväll är det elgitarr och efter det måstemåstemåste jag plugga. Så igen mer bloggning idag tyvärr. Men vi hörs som vanligt imorogn.. puss

 

Av gabby ♥ - 1 maj 2012 18:57


© Copyright by Gabriella


Hej finisar! Som ni nog har märkt så är det sjuuuuuukt fint väder idag och sjuuuuuuukt varmt! Så dagen har spenderats utomhus, först med Ebba, sen var vi på "kalas" hos Vigge för han fyller år idag , och sen stack jag och ebba ner till Tivolit i stan och där träffade vi Wilma och Emma. Har nästan precis kommit hem och sitter nu och övar på min gitarrläxa. Imorgon är det skola igen, fast halv studiedag så vi går bara till tolv. Tror jag och Liv skulle hitta på något! Känns som om jag har fått lite färg idag, så ska nog gå och kolla lite. Hoppas hoppas! Orkar inte vara blek längre, haha. Nu ska jag ta ett glas vatten, för jag är så törstig att jag nästan svimmar. puss

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards