lifeisgreen

Alla inlägg den 11 mars 2012

Av gabby ♥ - 11 mars 2012 18:36

                                       

Av gabby ♥ - 11 mars 2012 17:59

den här låten har varit en av mina favoritlåtar under flera månader nu, ville bara dela med mig av den sjukt fina låten!

kan man ha finare röst?

Av gabby ♥ - 11 mars 2012 12:12


Igår åkte jag och farsan Baloo ner en sväng till stan för att möta upp mamma från jobbet. Fick med mig en tröja på rea från Gina, och fyra böcker för 29 kr/st på akademibokhandeln. När vi kom hem läste jag lite, sen fikade vi och sen stack jag och pappa till coop och köpte Mello-snacks. När vi kom hem åt vi, kollade på melodifestivalen osv. Vad tyckte ni om att Loreen vann? Enligt mig hade hon helt klart bästa låten, sen var Ulrik och Danny också de jag hejade på. Är nöjd med att Ulrik kom trea, visst hade det varit roligt om han tom kommit tvåa, men helt ärligt så hade ju Danny bättre scenshow :) gillade att ulrik skippade skjortan :$ HAHA. iallfall, sen läste jag ut min bok som jag lånade av sanna i fredags och i morse började på en av de jag köpte igår. idag snackade jag mamma och pappa om att sticka ner en stund till råådalen, tar självklart med mig kameran isåfall och bjuder på huuuundratals bilder sen. puss


Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards