lifeisgreen

Alla inlägg den 17 mars 2012

Av gabby ♥ - 17 mars 2012 19:25

Hej och förlåååt för att jag inte bloggat sen typ onsdags..? Men ja, har inte orkat! I går var det iallafall fredag och efter skolan stack jag hem, åt, och sen vid halv sex (?) så stack jag och ebba ut och sprang. Sprang ner till stranden, och sen fotade vi solnedgången och sånt mysigt. Sen när jag kom hem så hade min världsbästa pappa köpt BREAKING DAWN till mig!!!! gaaah, så sjukt glad jag blev!! taaack pappiiiii ♥ Sen på kvällen myste vi med godis och sånt. Idag vaknade jag strax efter tio och sen vid kvart i två typ så var jag och pappa nere på stan (mamma jobbar i stan på lördagar så vi brukar komma ner och möta henne när hon har slutat och sen typ gå och ta en fika eller något sånt mys) och kollade i olika affärer. Sen annars idag har jag dammsugit mitt rum, städat undan lite och sånt. Hade tänkt städa i min garderob men eftersom det tar sån tiiiid får det vänta, haha. Imorgon ska jag sitta tidtagare mellan nio och halv ett och efteråt tror jag att jag skulle träffa emma en stund. den sötisen fyller ju år idag, så grattis till dig emma! bloggar mer imorgon tror jag , puss.  

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards