lifeisgreen

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av gabby ♥ - 28 mars 2012 21:11

Hej. Sitter och kollar på Greys Anatomy nu med mammsi. Innan de kollade vi på Sveriges Mästerkock och ytterligare innan det pluggade jag lite och sen åt vi hamburgare, gott! Imorgon är det torsdag och skola, typ veckans segaste dag.. Men sen är det fredag och efter det PÅSKLOOOOOV! kommer bli bäst!

Nu ska jag snart gå och göra mig i ordning, är sjuuuukt trött, gick upp tjugo över sex idag, vilket är tidigt för mig ;$ går alltid upp tjugo i sju annars, och de extra 20 minuterna gör skillnad, haha! iallafall, nu ska jag sluta babbla och bjuda på en liten bild istället.

-har fortfarande inga nya bilder, eftersom jag sitter vid den lilla bärbara- 

bild från i somras när jag såg Ulrik , dock stod jag långt bak, det regnade så det blev ofokuserat och min kamera dog efter typ tio bilder. SÅÅÅ.. Om Ulrik kommer i sommar, VILKET HAN GÖÖÖÖÖÖÖR YEYEEERAEYAYFSKHANGJSKNDALRSG ,... SÅ SKA JAG BANNE MIG STÅ SÅ NÄRA ATT JAG KÄNNER HANS SVETTDROPPARRRRRR , SEXIGT 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards