lifeisgreen

Alla inlägg under mars 2012

-

Av gabby ♥ - 24 mars 2012 14:16

Jag har haft 2456 besökare sen jag startade bloggen, hhaha 

Av gabby ♥ - 24 mars 2012 13:38

Hej, har nyss käkat upp min piggelin och ska strax kolla bloglovin' som jag inte gjort på ett antal dagar.. Har förövrigt ingenting planerat idag, så går kanske ut och fotar. Hör av er om ni vill träffas :) puss

HAHAH  

Av gabby ♥ - 23 mars 2012 18:39

Hej, var ute och sprang med pappa för typ fyrtio minuter sen - en timme? Har iallafall duschat och nu ska jag ta på mig myskläder och sen gå och handla godis med pappa, om vi inte redan har hemma men det tror jag inte. Ikväll ska vi, äta mat från Drive in,  äta  godis, och kolla på Breaking Dawn, som jag fortfarande inte sett fastän att jag fick den förra veckan!!! puss    

från i somras när pappa och hans band spelade i Gatumusikants SM, de kom trea!!

och så en mongobild på mig.. 

 

Av gabby ♥ - 21 mars 2012 21:39

     

ph;me copyright

bilder tagna i somras 

Av gabby ♥ - 21 mars 2012 21:08

 


Denna dagen har gått väldigt långsamt och jag har hunnit med mycket! Först var jag ju i skolan och sen följde sanna med mig hem och så vi hade väldigt roligt osv, sen stack jag på min elgitarr och när jag var hemma igen duschade jag mitt hår blixtsnabbt och sen mötte jag sanna igen vid kg typ så fotade vi lite i solnedgången, och filmade typ två videoinlägg, men klumpig som lilla nisse är så råkar hon ta bort de, så ja..! Men jag har ialalfall nyss ötit och kollat på mästerkock och nu ska jag bara slappa framför datorn. skjuter fram matten till imorgn för har inte så mmånga tal kvar. men vi hörs imorgon, pöööööööss

Av gabby ♥ - 20 mars 2012 19:13

Halloj! Skolan idag var helt ok, som alla andra dagar egentligen. När jag kom hem tog jag något att äta och kollade lite på OC, sen gick jag upp på mitt rum för att skypa en stund med Liv och Sanna. Har nyss avslutat ett samtal med min morfar, och ska alldeles strax gå ner och försöka plugga lite till matteprovet vi har på fredag. Har en känsla av att det inte kommer gå sådär jättebra.. Imorgon är det gitarr som gäller så ska försöka komma ihåg att träna på låtarna jag har i läxa.. som jag förövrigt alltid glömmer bort och kommer på kvällen innan.. dags att föra anteckningar kanske? Berättade väldigt kort om igår, då jag var på "inte-alls-blogga-humör" och nu idag är jag på "skriva-av-mig-humör" så berättar lite mer nu! So I hope you'll be able to reaaaad.. Sådärja, visar mina engelskakunskaper! fast näää.

Iallafall, skolan började med sv-eng sen lunch, sen profil(imittfallmusik)-matte-språk(imittfallkinesiska) aj höup dät jo kän rid wat ajm vrajting

Sen när jag kom hem från skolan så hade lite beställningar kommit! Hade bland annat beställt två par linnen, och sen sån där Proactiv sak! Så någon morgon kanske jag vaknar upp som Katy Perry! Eller Justin Bieber? Nää, men jag får väl förhoppningsvis lite finare hy. :) Efter det stack jag på träning och sen kommer allt ointressant. viiiii hööööörs imorgon, puss

 

OJOJOJ... kolla vad man kan hitta när man kollar igenom förra årets aprilbilder...  

Av gabby ♥ - 19 mars 2012 20:20

Hej, igår var jag med emma, skoj! Idag var det skola och sen träning och nu kom jag nyss ut ur duschen. Kom precis på att jag har so tills imorgon som jag inte är så långt fram på så måste nog göra det nu.. hehe wopsiee.. jaja, ville bara uppdatera. vi hörs imorgoooooon, puss

 

Av gabby ♥ - 18 mars 2012 12:58

Så! Nu är jag hemma efter att ha suttit tidtagare till några småttingar i Sunds Cup. Har suttit från kvart i nio och kom precis hem, 180 kronor rikare! Göttans. Är dööööhungrig och snäll som min pappa är så åker han snart och köper sibyllahamburgare. GOOOTT!! Efter det ska jag höra med Emma när vi skulle träffas och sen om jag hinner ta en dusch innan det. Nu ska jag tjata på pappa att åka, haha hörs sen. puss

jättevacker och sånt  

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards