lifeisgreen

Alla inlägg den 1 november 2011

Av gabby ♥ - 1 november 2011 21:29

Har fixat och trixat lite med bloggen nu, tycks? La till en avdelning som heter "Bloggkärlek", där ni skriver vad ni tycker om min blogg! Så skulle bli jätteglad om några gjorde det! Och har tappat läsare den sista tiden, så jag går gärna med på länkbyte eller nåt liknande. vet inte om jag bloggar mer under kvällen, annars får ni ha det bäst! kram på er ♥


 

Av gabby ♥ - 1 november 2011 15:41

Hej. Efter tandläkaren gick jag och pappsen till Akademibokhandeln och sen till Expresso House och jag tog en frapino och en polkaboll. Gott! Såg förresten dagens roligaste, skäggiga damen! Skrattade jättemycket åt det. Efteråt gick vi till H&M och jag hittade en tröja jag köpte för min månadspeng. Nu ska jag gå ut och fota! hörs ♥

 

t-shirt h&m - 149:- | bok akademibokhandeln 169:-


sticker ut med julia en stund, puss! 

Av gabby ♥ - 1 november 2011 11:32

Dag 9 - En bild på dig för längesen


Har inte så jättemånga bilder från när jag var liten, eftersom denna datorn är rätt ny, men ska se om jag hittar några..


   

den till vänster är inte jätteny direkt, haha från partille men jaja.  



Av gabby ♥ - 1 november 2011 11:15

Dag 8 - Din klass


 

Går i 7:1a , bästa klassen! Har inte så mycket minnen eftersom det är inte sålänge sedan skolan började, men det kommer bli jättemånga, det är jag säker på. Älskar verkligen klassen! Bra vänner och roliga! Mina närmaste i klassen är Ebba, Sanna, Emma och Liv. Vi är de som alltid är typ. haha

Vet inte vad jag ska skriva riktigt? men detta är iallafall min klass!

Liv är andra högst upp till vänster i rutig skjorta, Emma hon i grön längst upp, jag andra raden i randig bondelidtröja, ebba hon bredvid mig och sanna i mitten längst ner. :) men det vet ni väl redan, haha.

Av gabby ♥ - 1 november 2011 10:30

 

Hejhej! Vaknade vid nio idag och gick ner och åt frukost! Sitter nu invirad i mitt täcke och läser olika bloggar, mysigt! Ska till tandläkaren vid ett, sen får vi se vad som händer. Nu ska jag ta fram kläder och borsta tänderna, hörs senare idag! ha en bra dag, ♥


Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards