lifeisgreen

Alla inlägg den 26 november 2011

Av gabby ♥ - 26 november 2011 13:21

 

Vila i frid älskade Flizan. ♥

27/12-07 - 25/11-11

Älskar dig oändligt mycket, går inte att beskriva..och det vet du. Kommer aldrig glömma dig.

Det var så gulligt hur du iförrgår kväll ansträngde dig så mycket för att slicka mig en sista gång. Vi alla märkte att du inte ville lämna oss, det var därför du kämpade igenom natten så att vi fick säga hejdå till dig på morgonen innan du somnade. Att du fick somna på ett säkert ställe där vi gjorde dig lugn, så att du inte behövde vara rädd. Det var hemskt att se dig ligga i mammas famn och veta att det inte var lång tid kvar, att det enda vi kunde göra var att klappa & pussa dig, men jag ångrar absolut inte att jag stannade. När du sedan släppte taget och somnade in för gott, kändes det overkligt.. Nu är du iallafall lycklig hos Ellen och Emelie och du kan äta så mycket gräs du orkar. Vi saknar dig enormt, och Hoppzan saknar dig också. Saknaden är enorm vilket andra kanske inte förstår. 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards