lifeisgreen

Alla inlägg den 22 november 2011

Av gabby ♥ - 22 november 2011 19:11

 old ecoooopic

Har gjort rätt mycket läxor, inklusive gitarren som jag fortfarande inte kan! ååååh, stör mig på det. Nu sitter jag iallafall och lyssnar musik, och strax ska jag kolla på Top Model med mammi. ♥ Nu ska jag sätta min mobil på laddning eftersom jag glömde sätta den på laddning igår kväll innan jag gick och la mig så nu är den urladdad.. smart.. Men ja, ska sluta babbla och göra det jag borde göra istället! vi ses 

Av gabby ♥ - 22 november 2011 14:47


  Hej. Kom hem från skolan för ett tag sedan, och har nyss packat upp väskan och sånt. Nu sitter jag och kollar facebook och lite bloggar. Ska strax gå ner och göra lite läxor. Bloggar kanske ikväll. ville bara uppdatera, puss

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards