lifeisgreen

Alla inlägg den 20 november 2011

Av gabby ♥ - 20 november 2011 19:14

Hej! Igår var som sagt en deppardag. Mådde inte alls något vidare men älskar verkligen min familj som alltid får mig att le och skratta när jag mår som sämst. På kvällen åt vi godis och myste i soffan framför en jättebra film som heter Knowing. Verkligen jättebra och spännande! Tycker alla kan se den :) Påminner lite om min bok som jag läser just nu som heter 'Döden i dina ögon'.

Sen idag blev jag väckt av mamma och vi åt frukost och stack iväg till katterna (är kattvakter igen) och sen rensade vi min garderob som VERKLIGEN var i behov av det... Slängde flera plagg som jag aldrig använder, har så sjukt mycket kläder men när man sen ska välja kläder att ta på sig känns det som att man inte har några alls? Men ja, nu är det iallafall fint ihopvikt och bara kläder som passar och som jag använder. Skönt! Sen vid tre kanske ringde våra kompisar från Landskrona och frågade om vi villa hänga med ner till julskyltningen på Råå. Så snabbt in i duschen sen fikade vi lite tillsammans och sen stack vi ner dit. Träffade jättemånga jag kände haha.


Så nu har vi precis varit hos katterna igen och gett de mat och nu ska skriva på mitt, sannas och ebbas engelska projekt vi har i skolan.. suck. men jaja, vi hörs väl imorgon efter skolan, har ingen träning utan fotografering istället! puss ♥

    

   

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards