lifeisgreen

Alla inlägg den 6 november 2011

Av gabby ♥ - 6 november 2011 19:08

 

har länkbyte med den här sötisen! 

En jättefin blogg med fina bilder som ägs av en fin tjej :) följer den.

Den är absolut värd att kika in på!!

klicka här för att komma till bloggen.

Av gabby ♥ - 6 november 2011 18:36

Sitter nu och äter mormors karameller jag fick av henne.. goott! :)

Har nyss laddat in bilderna från igår och 246 av bilderna var från Oxie , haha! Så nu har jag nyss lämnat kameran till mamma för att hon ska ladda in bilderna i sin data också. Snart ska vi nog äta blir nog bara mackor, gott ändå! Sen är det ju inte helt fel att ha en sådan här i frysen heller...


Nu ska jag skriva vidare på ett kapitel i min berättelse, kolla gärna här! Skulle vara jättesnällt om ni lämna en kommentar =)

Av gabby ♥ - 6 november 2011 16:11

Hej. Igår myste jag med familjen samt mormor, Folke (hennes man), och Anette (hennes syster) i soffan framför teven. Vi kollade på en film som gick på tv som hette The box. Riktigt spännande och lite läskig, och den slutade väldigt konstigt.. haha. Men den var väl bra! Sen gick jag upp och la mig eftersom jag var jättetrött. Imorse väckte mamma mig och sa att vi skulle till Väla strax, så jag hoppa in i duschen snabbt och åt frulle sen åkte vi dit. Mormor och de åkte lite senare, men vi fortsatte gå lite. Jag hittade en snygg tröja på gina som jag köpte och även ett par ursnygga jeans som tyvärr var lite för stora så skulle vänta lite med att köpa dem. Men nu sitter jag iallafall och lyssnar på musik. Ska strax ladda in bilderna i datorn eftersom jag inte gjorde det igår. Räknade ut att jag tog 310 bilder... wops. Ska bli kul och gå igenom de... haha! men ja, hoppas ni orkar läsa detta tråkiga inlägget, vi hörs!


 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards