lifeisgreen

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av gabby ♥ - 3 juni 2012 19:54

Hej! I fredags blev det ingenting av träningen på Fria Bad pga vädret, men stack iallafall till Julias avslutningsfest sen vid sju, rikigt roligt hade vi! Sjukt tråkigt att vi ska splittras.. Iallafall, igår gjorde jag typ ingenting men idag har jag varit på Beachhandbollen hela dagen, från nio till fem, working nine to five. Tyvärr blev det ingen vinst för vår del men vi spelade de två sista matcherna otroligt bra, men tyvärr så räckte inte det till någon vinst. Fick bara in två mål under dagen men då jag var målvakt så räknas ju varje mål som två, och förövrigt är jag ändå nöjd med min insats. Har nästan precis sett en film och nu sitter jag och kollar på finalen av mästarnas mästare. Detta året hejar jag inte på någon speciell, gillar alla tre i finalen men det skulle ju vara lite tufft om pernilla tog hem vinsten? Jaja, imorgon är sista riktiga skoldagen och sen på tisdag och onsdag är vi lediga, sen är resten av dagarna schemabryt. Göttans! Imorgon ska jag och ebba ha sovis så vi hittar väl p något kul och sen på tisdagen sticker vi ner till Fria igen för att kolla på beachhandbollen i skolOS. Blogar nog mer imorgon, puss!

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards