lifeisgreen

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av gabby ♥ - 14 juni 2012 14:35

Hallå hallå!  (älskar de här smilisarna)

Det var ett tag sen jag bloggade men jag bryr mig faktiskt inte, för nu har jag sommarlov och jag ska ha så himla roligt och inte slösa bort den tiden genom att spendera all tid framför datorn. Livet är bara så skönt nu, den här sommaren kommer bli sååå mycket bättre och roligare än förra och det här året över lag kommer bli så sjukt bäst. Har jättemånga saker jag ser fram emot och kan inte vänta tills det är dags!


Några av anledningarna till att 2012 kommer bli apbra!


! På lördag ska jag se Ulrik Muntheeeer

! Om 31 dagar får jag en valp!!!!! döööööööör av längtaaaaan

! Bakken med älskade laget den 25 augusti

! I december ska jag gå på MUSE (fick veta det igåååååååår  )


Antar att ni förstår att jag är så allmänt glad just nu? 


I tisdags var det ju skolavslutning och efter det åkte jag och mamma och Emma och hennes mamma till Danmark och gick och shoppade, och myste! Igår var jag först på skolan och gjorde klart min onepiece och sen var jag på kg på eftermiddagen sen var det träning och sen efter det kom emma så cyklade jag ebba och emma till kg igen och var där med några andra :) nu håller jag på att städa mitt rum och dammar av lite grann, vi hörs sen. puss

© Copyright by Gabriella 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards