lifeisgreen

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av gabby ♥ - 29 juni 2012 10:33

Måste bara säga att igår var vi och träffa daisy igen, liksom kolla på bilden..FATTAR NI ATT JAG LÄNGTAR!?

 

Av gabby ♥ - 29 juni 2012 10:22

Hallå där! Vaknade nio idag, hade gärna sovit en timme till haha. Men ska till frissan idag så var tvungen. Är iallafall klar nu, har ingenting att göra (brukar alltid sega så jag får stressa i slutändan men idag var jag duktig) :)

Så tar som sagt bussen ner snart, klipper och slingar håret, är så himla trött på färgen jag har nu, sliten och urblekt! Sen efter det möter jag upp Emma i stan så går vi och kollar runt lite osv! Ikväll kommer hela tjocka släkten hit, nämen mina kusiner, min ena faster, mina farbröder och min farmor kommer!   


Nu ska jag kolla upp när bussen går, vi hörs senare! (före och efterbild kommer på håret) ;)


 

mongobild, men så här såg det ut när jag senast färgade det på sportlovet! (mörkbrunt, rött)


....Och såhär ser det ut nu, blekt och trist! Har inte gjort något med håret sen sportlovet, så ja.. man ser ju att det har blekts!;)

 

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards