lifeisgreen

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av gabby ♥ - 5 juni 2012 20:33

Idag stack jag, liv och ebba ner till beachhandbollen där Sara, Emma och Sanna mötte upp oss och så gick vi rundor och kollade på några matcher, träffade folk man kände osv. Sen blev det riktigt apkallt så jag sanna och liv tog bussen till pistaschia och satt där någon timme. Nu har jag nästan precis landat i soffan efter en tripp till Väla, kollade efter kläder till skolavslutningen. Klänningen jag kollat upp och så gäääärna ville ha hittade vi tyvärr inte, så för stunden vet jag inte vad jag ska ha på mig. Men hittade ett plagg som vi köpte, som det kanske blir. Nu ska jag kolla lite på fotbollen som går på tv, inte för att jag är särskilt intresserad men för att jag inte har NÅGONTING att göra. har inga planer för imorgon, puss

 

från the tivoli

Sök i bloggen

Presentation


Hej! Jag som driver den här bloggen heter Gabriella, är 14 år, och intresserad av handboll, musik och framför allt fotografering. Här kan ni ta del av mina bilder! Hoppas ni är här för att stanna så gör jag mitt bästa för att uppdatera er om det senaste!

VIKTIGT

Alla bilder på denna bloggen har JAG tagit, om inget annat.Det är därför FÖRBJUDET att kopiera eller ta någonting från min blogg, UTAN att ha frågat MIG och fått tillåtelse! 

Fråga mig

19 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kamera är bäst?
 Canon
 Sony
 Nikon
 Olympus
 Pentax

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Min Gästbok

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards